شایسته: حضور در هیات رئیسه آسیا محک جدی برای ایران خواهد بود

رئیس فدراسیون تنیس کشورمان گفت: حضور نماینده‌ای از ایران در هیات رئیسه آسیا، یکی از دغدغه‌های اصلی ما بود.

شایسته: حضور در هیات رئیسه آسیا محک جدی برای ایران خواهد بودمجید شایسته در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص انتخابش به عنوان عضو هیئت رئیسه تنیس آسیا بیان کرد: در سالهای گذشته علیرضا خروش رئیس سابق فدراسیون تنیس در این سمت حضور داشت و زحمات زیادی در این زمینه انجام داد به هر حال ما نمی‌خواستیم این کرسی را از دست دهیم. خوشبختانه در انتخابات توانستم نظر مجمع را به خود جلب کنم و باز هم کشورمان نماینده‌ای را در هیئت رئیسه آسیا خواهد داشت که این می تواند به ارتقای تنیس کشور کمک کند.
 
وی ادامه داد:در این دو روز علاوه بر حضور در اجلاس سالیانه و دریافت گزارشات فدراسیون آسیایی از اقدامات و مسابقات برگزار شده در این قاره، فدراسیون تنیس ایران مذاکرات خوبی را با کشورهای همسایه و کشورهای صاحب تنیس آسیا انجام داد که این ارتباطات با هدف توسعه و همکاری‌های بیشتر در برگزاری مسابقات صورت گرفت.
 
رئیس فدراسیون تنیس کشورمان افزود: با برخی کشورها مذاکرات دو جانبه ای در زمینه برگزاری مسابقات و استفاده از مربیان صاحب سبک تنیس در کشور صورت گرفت، فکر می کنم این اجلاس اتفاق خوبی بود تا ما بتوانیم محک جدی در آسیا داشته باشیم و از تمام ظرفیت های خود در این رشته استفاده کنیم.
 
شایسته در پایان در خصوص کنار گذاشتن خروش و اعلام نامزدی خود برای کرسی آسیا خاطر نشان کرد: این انتخاب تصمیم فدراسیون بود و هیچ گونه مساله حاشیه‌ای پیرامون آن وجود نداشت.
 
وی شش سال در هیئت رئیسه آسیا حضور داشتند و زحمات زیادی را برای ارتقای تنیس ایران انجام دادند به هر حال نیاز بود من به عنوان مسئول تنیس ایران حضور جدی تری در آسیا داشته باشم و ارتباطات بین‌المللی بیشتری را با کشورهای دیگر انجام می‌دادم.در اینجا باید از علیرضا خروش رئیس سابق فدراسیون کمال تشکر را داشته باشم.
 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار