رقابت های سطح ۲ آسیا؛

پیروزی نمایندگان تنیس کشورمان در نخستین روز

نمایندگان تنیس کشورمان رقابت های سطح ۲ آسیا را با پیروزی آغاز کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رقابت های تنیس سطح ۲ آسیا از روز گذشته با برگزاری مراسم افتتاحیه در بانکوک تایلند آغاز شد و نمایندگان کشورمان در نخستین روز بازیها به مصاف حریفان خود رفتند.

در راند نخست بازیها مهتا خانلو به عنوان بخت نخست قهرمانی به مصاف پررانا کویرالا از نپال رفت و در نهایت با نتیجه ( ۱-۶ و ۱-۶ ) در مجموع ۲ بر صفر به پیروزی رسید تا در راند دوم بازیها با نیمنا فرماندو از سریلانکا مسابقه دهد.

همچنین سیاوش شیردل نیز پس از استراحت در راند نخست بازیها در راند دوم با نماینده نپال مسابقه داد و موفق شد با نتیجه ( ۳-۶ و ۰-۶ ) حریف خود را از پیش رو بردارد و در راند سوم با شکست ( ۰-۶ و ۰-۶ ) تنیسوری از میانمار به جمع ۸ تنیسور برتر مسابقات راه یافت .

نور دیب از لبنان، مهتا خانلو از ایران ، جلال صادق از لبنان، عبدالله شل بایه از اردن ، سیاوش شیردل از ایران و بدر النتر از کویت با هدایت امیر برقعی تیم غرب آسیا را تشکیل می دهند.

در بخش دختران ۳۲ تنیسور از کشورهای نپال، سریلانکا، ترکمنستان، مغولستان، مالدیو، بنگلادش، تاجیکستان، بوتان، مالزی، میانمار، ماکائو ، سوریه، لائوس، لبنان و ایران و در بخش پسران نیز ۴۳ تنیسور از کشورهای مالزی، مالدیو، کامبوج، مغولستان، نپال، پاکستان، لائوس، تاجیکستان، ماکائو، بوتان، اردن، میانمار، ایران، سوریه، ترکمنستان، بنگلادش، کامبوج ، کویت و لبنان حضور دارند.

یاد آور می شود: این رقابت ها به مدت یک هفته در بانکوک برگزار و برترین ها جواز حضور در تیم آسیا را بدست می آورند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.