سردار ساجدی‌نیا: کشف 12 تن مواد مخدر در 8 ماه ابتدای سال

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: نیروی انتظامی در رابطه با مبارزه با مواد مخدر بسیار جدی است و در این رابطه از ابتدای سال 12 تن مواد مخدر در سطح استان کشف کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین ساجدی‌نیا رئیس پلیس تهران بزرگ با حضور در تالار شورای شهر تهران به ارائه گزارشی در رابطه با اقدامات نیروی انتظامی در برخورد با مشکلات محله هرندی پرداخت و اظهار کرد: معضل محله هرندی مربوط به امسال نیست و 14 سال است که با این مشکلات روبرو هستیم و هر سال وضعیت بدتر می‌شود.

وی افزود: پلیس طی 23 مرحله طرح به صورت گسترده اقدام به جمع‌آوری معتادان این منطقه و پارک‌های اطراف کرده اما متاسفانه شاهد هستیم که بعد از بازداشت و بردن به کمپ افراد معتاد به دلیل نداشتن کار و اقامتگاه ثابت این افراد دوباره به منطقه باز می‌گردند.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه هیچ مشکلی در رابطه با جمع‌آوری افراد معتاد نداریم، گفت: تاکنون 16 هزار نفر معتاد که 1500 نفر از این افراد را زنان معتاد تشکیل می‌دهند جمع آوری کرده‌ایم و پلیس تهران این آمادگی را دارد که در کمتر از یک هفته بیش از 97 درصد از معتادین شهر تهران را جمع آوری کند.

سردار ساجدی نیا بیان کرد: به غیر از محله هرندی شهر تهران دارای 28 پاتوق برای معتادین است که معتادان این محل‌ها فقط به اندازه دو‌سوم معتادین محله هرندی هستند.

وی افزود: روزانه حدود 140 خرده‌فروش مواد مخدر در سطح شهر تهران جمع‌آوری می‌شود و در طول 8 ماه ابتدای سال 12 تن مواد مخدر از سطح شهر تهران کشف شده است که فقط یک تن آن مربوط به عملیاتی است که چند روز گذشته در قلب شهر تهران انجام شده است.

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به این که پلیس در امر مبارزه با مواد مخدر جدی است بیان کرد: در طول 5 سال گذشته 6 شهید را تقدیم راه مبارزه با مواد مخدر کرده‌ایم که دو مورد آن مربوط به دو ماه گذشته است.

سردار ساجدی‌نیا گفت: از ابتدای سال 42 باند مواد مخدر کشف شده است که میزان کشفیات مواد مخدر 41 درصد نسبت به سال گذشته افزایش نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: پلیس تهران آمادگی لازم را دارد که تمام معتادین محله هرندی را جمع آوری کند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار