وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران:

راه‌اندازی دولت الکترونیک در وزارت ارشاد/ تعرفه واردات کاغذ افزایش نمی یابد

دو بار برای بالا بردن تعرفه واردات کاغذ هجوم آوردند اما مقاومت کردیم. امسال بدون بالا بردن تعرفه، واردات کاغذ را ادامه دادیم.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جنتی در ابتدا پاسخ به سؤالات خبرنگاران را به جز محوریت فرهنگی و عمومی به فردا در نمایشگاه مطبوعات موکول کرد و فقط پاسخگوی سوالات در زمینه فرهنگ عمومی شد. 

جنتی در پاسخ به سؤال یک خبرنگار مبنی بر تعداد مفقودین حادثه منا گفت: تعداد مفقودینی که هنوز شناخته نشده‌اند، 25 نفر است و اکثر مفقودینی که شناخته شده‌اند، جزو کسانی هستند که دفن شده‌اند و پژوهش و تحقیق برای کشف و احراز هویت 25 نفر دیگر ادامه دارد.

جنتی در خصوص فعالیت‌های وزارت ارشاد که سؤال خبرنگار ما بود، جواب داد: وزارت ارشاد خیلی اقدامات مهمی انجام داده و بخشی از آن به دولت الکترونیک بر می‌گردد که باید در وزارت ارشاد راه‌اندازی شود. در فضای مجازی، حوزه مطبوعات و کتاب اقداماتی برای دولت الکترونیک انجام شد و سعی داریم در بخش‌های دیگر نیز آن را تعمیم بدهیم، چون در نظر داریم مراجعه حضوری حذف شود و تمام اقدامات و حوزه‌های دولت که یکی از آن‌ها فرهنگی است، الکترونیک شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص تعرفه واردات کاغذ تصریح کرد: دو بار برای بالا بردن تعرفه واردات کاغذ هجوم آوردند اما مقاومت کردیم. امسال بدون بالا بردن تعرفه، واردات کاغذ را ادامه دادیم؛ چون اگر این چهار درصد که قرار بود به خاطر هجمه‌ها به روی قیمت کاغذ بیاید، کاغذ خیلی گران می‌شد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار