نقش اساسی شهرک کشاورزی در تنظیم قیمت و بهبود کیفیت

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: شهرک‌های کشاورزی نقش اساسی در کیفیت و قیمت محصولات کشاورزی می‌تواند داشته باشد.

ابوذر ندیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص تشکیل شهرک‌های کشاورزی و تأثیر آن بر رونق بخش کشاورزی گفت: در صنعت چنین اقداماتی درجهت گسترش و پیشرفت این امر صورت گرفته و هم اکنون دربخش کشاورزی نیز از جهات مختلفی هم چون برنامه ریزی اهداف و مدیریت قابلیت اجرایی شدن را دارد.

وی گفت: با این روش می‌توانیم بخش عمده‌ای از کمبود خود را از این عنوان به ثمر برسانیم شهرک‌های کشاورزی بر اساس نیازهای بازار و نوع روزآمدی‌های علمی و فناوری و با استفاده از دانش تولید و ترویج موجب پیشرفت و رونق این عرصه خواهد شد.

ندیمی در ادامه افزود: با استفاده از صاحبان دانش مدیریتی و با حمایت بخش خصوصی می‌توان شهرک کشاورزی را مانند شهرک‌های صنعتی ترویج داد.

وی در پایان گفت: افزایش تولید، بهره وری و کیفیت موجب کاهش قیمت‌ها شده و ظرفیت بازار را افزایش خواهد داد و بر این اساس شهرک‌های کشاورزی در کاهش واردات،افزایش صادرات،تنظیم قیمت و بهبود کیفیت نقش اساسی خواهد داشت.

 
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار