توسعه محصولات تراریخته کشاورزی با حمایت دولت

عضو کمیسیون کشاورزی گفت: دولت و وزارت جهاد باید حمایت‌های لازم را از کشاورزان برای توسعه طرح تراریخته محصولات به عمل آورد.

هدایت الله میر مراد زهی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی  در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تولید محصولات تراریخته کشاورزی اظهار داشت: تولیدات محصولات تراریخته کشاورزی به سبب کیفیت بالای محصولات عاری از آفات و بیماری‌ها مد نظر بسیاری از کشورها، کشاورزان و تشکل‌ها قرار گرفته است.

وی افزود: قیمت این محصولات به سبب بالا بودن هزینه‌های کاشت و داشت و برداشت و نگهداری نسبت به سایر محصولات گران‌تر است و در حالیکه توسعه کشت این محصولات سلامتی این افراد را تضمین می‌کند.

میر مراد زهی تصریح کرد: درواقع وزارت جهاد کشاورزی و دولت باید حمایت‌های لازم از کشاورزان را در استان‌ها مختلف برای توسعه این محصول به عمل آورد زیرا کشاورزان به تنهایی نمی‌توانند هزینه‌های کشت این محصولات را فراهم کند.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۰۳ آبان ۱۳۹۴
با احترام به نظر نماینده محترم، آنچه در محافل اقتصادی و علمی دنیا نقل است قیمت پایین این محصولات و عدم اقبال مصرف کنندگان به دلیل ریسک های سلامت و محیط زیستی آن ها است.
آخرین اخبار