بیش از 220 مجروح در درگیری های روز گذشته در فلسطین

منابع پزشکی در فلسطین، آمار مجروحان درگیری های روز گذشته در کرانه باختری رود اردن و نوار غزه را بیش از 220 نفر اعلام کرده اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سمای فلسطین، وزارت بهداشت فلسطین درباره آمار مجروحان درگیری های روز جمعه که روز خشم خوانده شده بود، اظهار داشت، بیش از 220 فلسطینی در درگیری هایی که در مناطق مختلف کرانه باختری و نوار غزه میان جوانان فلسطینی و نظامیان رژیم اشغالگر رخ داد مجروح شدند.
 
همچنین اشرف قدرت -- سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین -- از شهادت یک جوان 20 ساله فلسطینی خبر داد که در درگیری های یک هفته قبل با نظامیان رژیم اشغالگر، با اصابت گلوله به ناحیه سر مجروح شده بود.
 
در این خبر تعداد مجروحان درگیری های دیروز در مناطق مختلف نوار غزه 70 نفر اعلام شد که در این میان چهار نفر از مجروحان از نیروهای امداد و نجات هستند. ضمن اینکه تعداد مجروحان در منطقه شجاعیه غزه 28 نفر اعلام شده است. بسیاری از این افراد با اصابت مستقیم گلوله مجروح شده اند.
 
در درگیری های روز جمعه تعدادی از خبرنگاران نیز دچار اختلالات تنفسی شدند. یک روزنامه نگار نیز در نزدیکی گذرگاه ناحل عوز با اصابت گلوله پلاستیکی مجروح شد.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار