منظومه بیداری؛ پیوند میان عاشورا و دفاع مقدس

«منظومه بیداری» برنامه با بهره‌گیری از مفاهیم عاشورا و ارتباط آن با دفاع مقدس تلاش می‌کند واقعه عاشورا را سرلوحه قرار دهد.

هادی پورحامدی تهیه‌کننده تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه «منظومه بیداری» گفت: این برنامه ویژه ایام محرم است و محتوای آن بر مبنای سخنرانی آیت‌الله مجتبی تهرانی قرار داده شده، بحث‌های آیت‌الله تهرانی‌هم در کتاب «سلوک عاشورایی» چاپ شده و ما با عناوینی همچون تعاون و همیاری، جوان و نسبت او با دنیا، عزت و ذلت و ... هر روز به آن می‌پردازیم.

وی ادامه داد: این برنامه لوکیشن‌های متفاوتی دارد چرا که همزمان با موضوع برنامه، لوکیشن‌ هم تغییر می‌کند، به طور مثال برای بحث تربیت دینی با دکتر اسماعیلی در باغ موزه دفاع مقدس صحبت کرده‌ایم و ...

پورحامدی عنوان کرد: در بخش‌های دیگر برنامه به عزاداری و سینه‌زنی یگان‌های نظامی و انتظامی به خاطر پوشش خاص و جوان بودن آن‌ها می‌پردازیم و گزارش‌های دیگر هم از حال و هوای محرم در جامعه امروز خواهیم داشت، همچنین معرفی کتاب و ترویج سبک زندگی دینی جزو برنامه‌های دیگر ماست.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه سعی می‌کند پیوندی میان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و قیام عاشورا را برقرار کند، طبق فرمایش امام خمینی ما هر چه داریم از محرم و صفر است.

گفتنی است؛ این برنامه در 12 قسمت 45 دقیقه‌ای از اول محرم روی آنتن شبکه 3 سیما رفته و پخش آن تا 13 محرم الحرام هر شب ساعت 20 ادامه خواهد داشت.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.