شهرکرد؛

اولین کنگره ملی شهدای چهارمحال و بختیاری 15 مهر برگزار می شود

اولین کنگره ملی شهدای چهارمحال و بختیاری، 15 مهرماه امسال همزمان با سالروز سفر مقام معظم رهبری در سال 1371 به این استان و با حضور مقامات کشوری و لشگری در شهرکرد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اولین کنگره ملی شهدای چهارمحال و بختیاری، 15 مهرماه امسال همزمان با سالروز سفر مقام معظم رهبری در سال 1371 به این استان در شهرکرد برگزار می شود.

اجلاس افتتاحیه این کنگره از ساعت 9 تا 12 روز چهارشنبه 15 مهر 94 با حضور یک هزار و 500 میهمان کشوری و لشگری در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برپا خواهد شد.

همایش های مرتبط با اولین کنگره ملی شهدای استان چهارمحال و بختیاری از روز پنج شنبه 16 مهر به مدت یک هفته هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء و آیین اختتامیه این کنگره چهارشنبه 22 مهر در فرهنگسرای شهرکرد برگزار می گردد.

براساس برنامه ریزی صورت گرفته، عنوان هر یک از این همایش های هفتگانه به شرح زیر اعلام شده است:

روز اول (پنج شنبه 16 مهر): «کنگره شهدا و جامعه ایثارگران»
روز دوم (جمعه 17 مهر): «کنگره شهدا و قومیت ها»
روز سوم (شنبه 18 مهر): «کنگره شهدا، کارمندان دولت، کارگران، کشاورزان، ورزشکاران و اقشار جامعه»
روز چهارم (یکشنبه 19 مهر): « کنگره شهدا، دانش آموزان و معلمان»

روز پنجم (دوشنبه 20 مهر): «کنگره شهدا و جامعه زنان»
روز ششم (سه شنبه 21 مهر): «کنگره شهدا، دانشجویان، اساتید و حوزه های علمیه»
روز هفتم (چهارشنبه 22 مهر): «کنگره شهدا و نیروهای مسلح» (اختتامیه)

علمی و پژوهشی، سازندگی، روابط عمومی و اطلاع رسانی، جمع آوری و ایثارگران، حفاظت و امنیت، طرح برنامه و بودجه، ارزیابی و نظارت، گنجینه و یادمان ها، عمرانی، منابع انسانی و پشتیبانی، یادواره ها، ورزش و جوانان، آمار رایانه و ارتباطات، هنری و میراث فرهنگی، اقشار، آموزش و پرورش، تدوین و نشر، امور بانوان، اطلاعات و عملیات، نمایشگاه، انتظامی، فضا سازی و تبلیغات، و فضای مجازی، عناوین کمیته های هماهنگی و برگزاری این کنگره ملی است.

ضمناً نمایشگاه کنگره با عنوان «اسوه های ماندگار» هم در 80 غرفه شامل 20 بخش نظامی، امنیتی، انتظامی، فرهنگی، بهداشت و درمان، کشاورزی، صنعتی، اقتصادی، خانواده، ورزش و جوانان، حجاب و عفاف، فضای مجازی، بانوان، کودک و نوجوان، علمی (دانشگاهیان)، اختراعات و ابتکارات، آموزش و پرورش، روحانیت و دفاع مقدس، نماز و دفاع مقدس، و محرم و دفاع مقدس، در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد دایر و خاطرات و عملکرد مردم استان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را به نمایش می گذارد.

پایگاه اطلاع رسانی ستاد کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری به نشانی http://chbkongereh.ir، پست الکترونیک info.chbkongereh@vatanmail.ir و شماره تلفن 4-03832279051 برای ارتباط و پاسخگویی مردمی می باشد.

استان چهارمحال و بختیاری بیش از 2 هزار و 400 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.