شهرکرد؛

تشییع و خاکسپاری پیکر جانباز شهید در شهرکرد

پیکر شهید فرامرز بنیادی از جانبازان سرافراز دفاع مقدس با حضور گسترده مردم و مسئولان در شهرکرد تشییع و خاکسپاری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  از شهرکرد، حاج فرامرز بنیادی از جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس در استان چهارمحال و بختیاری به خیل همرزمان و یاران شهید خود پیوست.

پیکر این جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس دیروز چهارشنبه با حضور گسترده گروه های مختلف مردم و مسئولان از مقابل حرم مطهر امامزادگان حلیمه خاتون و حکیمه خاتون (س) شهرکرد به سمت میدان 12 محرم تشییع و پس از اقامه نماز توسط نماینده ولی فقیه در استان در گلزار شهدای شهرکرد به خاک سپرده شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختیاری، معاون سیاسی امنیتی استانداری، نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان شهرکرد در این آیین حضور داشتند.

حاج فرامرز بنیادی، جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی، پس از تحمل سال ها درد و رنج ناشی از مجروحیت، سحرگاه سه شنبه 24 شهریور 94 در شهرکرد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این جانباز شهید، از کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری بود.

فرامرز بنیادی، اول شهریور 1343 در شهرکرد به دنیا آمد و 23 دی 1365 در منطقه عملیاتی مهران، از ناحیه چشم و صورت مجروح و جانباز شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین تشییع پیکر این جانباز شهید گفت: شهداء، با نثار خون خود، انقلاب اسلامی ایران را برای همیشه بیمه کردند.

قاسم سلیمانی افزود: رشادت های شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران در جنگ تحمیلی، اقتدار ایران اسلامی را به دنیا ثابت کرد.

وی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل جوان را از برنامه های اولویت دار فرهنگی در استان چهارمحال و بختیاری برشمرد. 

استان چهارمحال و بختیاری بیش از 2 هزار و 400 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

اولین کنگره ملی شهدای چهارمحال و بختیاری، 15 مهرماه امسال همزمان با سالروز سفر مقام معظم رهبری در سال 1371 به این استان و با حضور مقامات کشوری و لشگری در شهرکرد برگزار می شود.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.