دانش آموزان نیازمند "دورودی" کمک 40 میلیونی دریافت کردند

رئیس کمیته امداد دورود گفت: در آستانه بازگشایی مدارس خیران دورودی 40 میلیون ریالی کمک نقدی و 250 دست البسه دانش‌آموزی به نیازمندان این شهرستان کمک کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسدالله اسدی  اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس، خیران نیکوکار مبلغ 40 میلیون ریال بابت خرید لباس فرم مدارس، کیف، کفش و لوازم‌التحریر دانش‌آموزان زیر پوشش دورودی به حساب کمیته امداد امام خمینی شهرستان دورود واریز کرده‌اند.

وی یادآور شد: با توجه به محرومیت منطقه از نظر اقتصادی بسیاری از دانش‌آموزان با وجود اینکه دارای استعدادهای بالقوه و درخشانی هستند، به دلیل مشکلات مالی خانواده‌هایشان قادر به ادامه تحصیل نیستند، اما کمیته امداد این امکان را برای آنها فراهم کرده تا با کمک‌های خیران و اعتبارات اختصاصی این نهاد زمینه تحصیل آنها فراهم شود و عدم بضاعت مالی مانع پیشرفت تحصیلی آنها نگردد تا با رشد فرهنگی بتوانند بستر زندگی خود را با کار و تلاش مبتنی بر پیشرفت علمی بنا کنند.

مدیر کمیته امداد اظهار داشت: در حال حاضر یک‌هزار و 11 دانش‌آموز و تعداد 210 دانشجو زیر پوشش این نهاد هستند و از کلیه خدمات فرهنگی نظیر پرداخت شهریه دانشجویی، هزینه ایاب ذهاب، کلاس‌های فوق برنامه، کلاس‌های مشاوره شغلی تحصیلی و... این نهاد به صورت رایگان استفاده می‌کنند که تاثیرات به‌سزایی در ارتقای سطح علمی و فرهنگی آنها داشته است.

اسدی با اشاره به فرا رسیدن اول مهر و آغاز جشن عاطفه‌ها در این ایام بیان داشت: خوشبختانه فرهنگ انفاق و نوعدوستی در بین مردم نهادینه شده و خیران به استقبال جشن عاطفه‌ها شتافته و از اول شهریور ماه تاکنون علاوه بر کمک‌های نقدی که به حساب این نهاد واریز شده، بیش از 250 دست لباس فرم مدارس، کیف، کفش و لوازم‌التحریر به ارزش 75 میلیون ریال در مقاطع مختلف به این نهاد اهدا کرده‌اند.

این مسئول یادآور شد: اقلام اهدایی با هماهنگی واحد اکرام و فرهنگی و آموزش بین دانش‌آموزان به خصوص ایتام نیازمند توزیع شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار