دانش آموزان فروش فوق العاده را از دست ندهند!/ ادامه اجرای طرح تا 10 مهر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: فروش فوق‌العاده اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان در این استان تا 10 مهر ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نعیم امامی اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های ابلاغی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ما مخیر به برگزاری نمایشگاه یا فروش فو‌ق‌العاده بودیم که با توجه به هماهنگی‌هایی که با اصناف داشتیم فروش فوق‌العاده اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان در استان چهارمحال و بختیاری را در دستور کار قرار داد‌ه‌ایم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طرح فروش فوق‌العاده اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان در استان چهارمحال و بختیاری تا 10 مهر ادامه دارد افزود: در صورت تقاضا و استقبال دانش‌آموزان این طرح قابل تمدید است.

امامی با بیان اینکه در بازار کاملا مشخص است که کدام فروشگاه‌ها فروش فوق‌العاده دارد، بیان داشت: بر اساس این طرح دانش‌آموزان می‌توانند اقلام مورد نیاز خود را با 5 تا 40 درصد تخفیف تهیه کنند.

وی گفت: تمامی اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان در طرح فروش‌ فوق‌العاده در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد و در این زمینه هیچ کمبود کالا یا اقلامی به چشم نمی‌خورد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در ایام بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها تقاضا برای خرید بخصوص خرید لوازم‌التحریر و پوشاک افزایش می‌یابد برنامه‌ای نظارتی خوبی را در دستور کار قرار داده‌ایم تا از تخلفات احتمالی جلوگیری کنیم.

امامی با بیان اینکه مسئولیت بازرسی واحدهای صنفی به خود واحد بازرسی اصناف واگذار شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایط خوبی بر بازار چهارمحال و بختیاری حاکم است و کمبود اقلام یا کالایی احساس نمی‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار