خاکسار: آمادگی کمیته امداد برای دریافت نذورات مردم در عید قربان

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) از آمادگی این نهاد برای دریافت گوشت قربانی، جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردم نیکوکار در سراسر کشور در روز عید سعید قربان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مصطفی خاکسار قهرودی معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) در ارتباط با چگونگی مشارکت خیران در طرح نذر و قربانی همزمان با عید سعید قربان،اظهارکرد: هموطنان خیر و نیکوکار کشورمان در روز عید سعید قربان می توانند گوشت قربانی و نذورات خود را به پایگاه‌ها و ادارات این نهاد در سطح استان ها تحویل دهند تا بین نیازمندان توزیع شود.

وی با بیان اینکه هر سال کمیته امداد در عید سعید قربان، گوشت قربانی را در بین خانواده‌های تحت حمایت توزیع می کند، افزود: این نهاد امسال نیز با همکاری امام جماعات، هیات امنای مساجد و معتمدین محلات، نذورات هموطنان را جمع‌آوری و در این روز بین نیازمندان توزیع خواهد کرد.

خاکسار در خصوص چگونگی توزيع کمک های مردمی به نيازمندان بیان کرد: بلافاصله بعد از جمع آوری نذورات مردمی، آنها را در اختيار نيازمندان قرار خواهيم داد و تلاش می کنیم گوشت های جمع آوری شده و کمک های نقدی به نيازمند ترين افراد اختصاص يابد.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) با دعوت مردم متدین و خیرین به مشارکت در این سنت حسنه ، گفت: تلاش می کنیم كمك های مردمی در روز عيد بين نيازمندان همان محله توزیع شود كه در اين جهت هماهنگی با نمايندگان ولی فقيه و ائمه جماعات صورت گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار