عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح کرد

کاهش نقدینگی دستاورد صنعتی پساتحریم

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: جلوگیری از افزایش نقدینگی و سرمایه‌گذاری در صنعت از جمله دستاوردهای دوران پساتحریم است.

عبدالکریم پیرموذن در گفتگو با خبرنگار حوزه صنعت گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: پس از توفیقات دولت در تعامل عزت خواه و سازنده در غرب شاهد مشارکت ملت در دیپلماسی‌های اقتصادی و نهایتا رشد و شکوفایی اقتصادی هستیم.

وی ادامه داد: پس از این توافقات سمت و سوی ثروت کلان مملکت در اختیار تولید قرار خواهد گرفت.

پیرموذن گفت: در این خصوص قراراست ضمن جلوگیری از افزایش نقدینگی و افزایش واردات بی‌رویه تولید، کشاورزی و در نهایت ثروت کشور نابود نشود.

وی افزود: ضمن پرداخت مطالبات بانک‌ها از دولت تمامی  اعتبارات بانک‌ها در صنعت اقتصادی مولد باشد.

پیرموذن اشاره کرد: قرار است همه‌ی صنایع کشور در مرحله شکوفایی و رونق با برخورداری از منابع مالی بانک‌ها، مشارکت با برندهای جهانی تلاش خود را در جهت افزایش بهروری و برخورداری از تکنولوژی انجام دهند، ضمن اینکه باید با بهبود کیفیت و استاندارد کشور به عنوان یکی از صادرکنندگان تاثیر گذار صنعت باشد که هم از داخل و هم از کشورهای مجاور مورد توجه قرار گیرید.

وی ادامه داد: از قبل رشد اقتصادی، کاهش قیمت‌ها و  وضعیت مطلوب نیرو انسانی کشور می‌تواند تولیدات را با کمترین هزینه و قیمت مهیا کند، ضمن اینکه این امر خود ظرفیت‌های شغلی مناسب رابرای سیل عظیم بیکاران ایجاد می‌کند.

پیرموذن تاکید کرد: همچنان که عالمانه با دنیا آشتی کردیم عاقلانه و با برخورداری از مدیریت شفاف این کشور در الویت صنعت قرار گیرد، چرا که هم از نظر ژئوپلوتیکی و هم از نظر صنعت و معدن و نیروی انسانی و سایر مزیت‌های سرزمینی بکرترین محل برای سرمایه‌گذاری است، این سرمایه‌گذاری‌ها هم باید جهت سیاست‌های اقتصادی مقاومتی، ترسیمی رهبری و هم دستگیری صنعت تاثیر گذار باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار