در حاشیه رقابتهای انتخابی تیم ملی ووشو؛

علی‌نژاد: دلیل موفقیت ما برابری قهرمانان با سایرین است/اوجاقی: کادر فنی دخالتی در نتایج ندارد

رقابتهای انتخابی تیم ملی ووشو از صبح امروز سه شنبه 15 اردیبهشت در محل آکادمی ووشو آغاز شد و تا فردا نیز ادامه دارد.

علی‌نژاد: دلیل موفقیت ما برابری قهرمانان با سایرین است/اوجاقی: کادر فنی دخالتی در نتایج نداردمهدی علی‌نژاد رییس فدراسیون ووشو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: برای انتخاب شدن و حضور در اردوهای تیم ملی ووشو همه ووشوکاران برتر باید با هم رقابت کنند و فرقی بین جوان‌ترها و قدیمی‌ترها و یا بین قهرمانان این رشته و سایرین وجود ندارد و تنها کسی در اردو باقی می‌ماند حریفش را مغلوب کند و به عنوان برنده توسط داور نامش اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: در رقابت انتخابی تیم ملی ووشو هیچ حاشیه امنی برای شخص خاص قائل نیستیم و به طورحتم یکی ازدلایل موفقیت ووشو نیز همین موضوع است.

وی افزود: خوشبختانه سطح رقابتها بسیار بالا بود و نتایج مبارزات بسیار به هم نزدیک بود تا جاییکه تمام مسابقات سه رانده برگزار شد و با توجه به آمادگی ووشوکارانبه طور حتم تیم خوبی به اندونزی اعزام خواهیم کرد.

علی‌نژاد در پاسخ به اینکه سرمربی تیم ملی ووشو مشخص شده یا خیر گفت:حسین اوجاقی به عنوان سرمربی تیم ملی ووشو بزرگسالان است و هنوز دستیاران وی را انتخاب نکرده‌ایم که تا زمان آغاز اردوهای تیم ملی (پایان تیر ماه) اعزامی به اندونزی فرصت بسیاری برای این کار داریم.

*اوجاقی: کادر فنی هیچگونه دخالتی در نتیجه رقابت ندارد

حسین اوجاقی مدیر فنی تیم ملی ووشو به خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برای انتخاب نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی اعزامی به اندونزی که اواخر تیرماه آغاز می‌شود کادر فنی هیچگونه دخالتی ندارد و شما داوران بین‌المللی هستند که رقابتهای انتخابی را قضاوت می‌کنند و نفرات برتر را اعلام می‌کنند.

وی ادامه داد: حضور کادر فنی دررقابتهای انتخابی تنها به منظور نظارت بر عملکرد ووشوکاران در حال مبارزه است تا آمادگی و مختصات تکنیکی آنان را بررسی کنند تا بدانند فردی که پیروز رقابت است و به اردو دعوت می‌شود ازنظر فنی در چه سطحی هستند تا بر اساس عملکردش در آینده برنامه تمرین به وی ارایه دهند.

اوجاقی در خصوص اینکه ووشوکاران بدون حضور مربیانشان باید در رقابت انتخابی شرکت کنند گفت: با توجه به اینکه توانایی مربیان ووشوکاران با هم متفاوت است در دعوتنامه‌ای که برای حضور در رقابت انتخابی برای ووشوکاران ارسال کردیم ذکر شده که بدون حضور مربی در این مسابقات شرکت کنند تا شرایط برای همه یکسان باشد و عدالت بین همه برقرار شود و تنها کسی که ازنظر فنی توانایی بهتری دارد پیروز شود و بتواند به تیم ملی راه یابد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کادر ، دخالتی ، تیم ، ملی ، ووشو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار