ژانگ یو جیه برای 7 ماه سرمربی تیم ملی ساندا شد

ژانگ یو جیه برای مدت 7 ماه به عنوان سرمربی تیم های ملی ساندا بزرگسلان و جوانان در بخش بانوان منصوب شد.

مجید ملکی مدیر تیم های ملی ووشو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طی جلسه ای که امروز یکشنبه 13 اردیبهشت با حضور مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو، صیاد حیدری دبیر این فدراسیون و بنده برگزار شد با ژانگ یو جیه دارنده مدال طلاي جهان در سال 2005 و قهرمان جام جهاني 2006 قراردادی امضا شد که براین اساس وی برای مدت 7 ماه به عنوان سرمربی تیم ملی ساندای بانوان در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان منصوب شد .

وی افزود: ژانگ یو جیه قرار است تا بانوان سانداکار را برای حضوری موفق در رقابت های قهرمانی جوانان آسیا ( مرداد ماه در چین ) و همچنین مسابقات قهرمانی جهان (آبان ماه در اندونزی ) هدایت کند.

وی ادامه داد:این قرارداد تا اطلاع ثانوی برای مدت 7 ماه با ژانگ یو جیه بسته شده است و براساس عملکرد وی و نیاز تیم ملی برای آینده تصمیم گیری خواهیم کرد.

ملکی همچنین در خصوص حضور مربی برای بخش تالو (نمایشی) گفت: برای جذب مربی طراز اول چینی در بخش تالو رایزنی هایی انجام داده ایم اما با توجه به اینکه ما بدنبال جذب بهترین مربی چینی هستیم و چینی ها نیز از جانب قدرت ووشوی ایران احساس خطر می کنند به همین راحتی مربی خوب تالو در اختیار ما قرار نمی دهند. از طرفی ما نیز در این قضیه سخت گیر هستیم و پس از این همه سال که با چینی ها قراردادهای مختلف برای جذب مربی امضا کرده ایم ،می دانیم باید چگونه عمل کنیم و با دقت فراوان به انتخاب بهترین گزینه برای مربی تیم ملی تالوی کشورمان می پردازیم.

وی تاکید کرد:برای مسابقات قهرمانی جهان که در بخش بزرگسالان است و در آبان ماه برگزار می شود، فرصت کافی برای جذب مربی چینی در بخش تالو داریم اما برای رقابت های قهرمانی جوانان آسیا که مرداد ماه است فرصت کافی نداریم و دو نیروی تازه نفس علیرضا بهره من و بهروز گلی را برای تیم ملی جوانان تالو در نظر گرفتیم که حدود یک ماهی است که هدایت جوانان را برعهده گرفتند.

وی ادامه داد: علیرضا بهره من  که حدود 5 سال پیش نیز مربی تیم ملی تالو بودند و طی این چند سالی که در تیم ملی خدمت نمی کردند به صورت شخصی در دوره های مختلف تالو در چین شرکت کردن و خوشبختانه به علم روز تالو تسلط دارند.همچنین بهروز گلی نیز دیگر مربی تیم ملی تالو جوانان است که توانسته در استان اصفهان قهرمانان خوبی در بخش تالو تربیت کرده که اکثر آنان به تیم ملی دعوت شدند و با حضور این دو مربی در حال حاضر تیم ملی تالو جوانان شرایط خوبی دارد و امیدواریم تا نتیجه مطلوب با مربیان ایرانی کسب کنیم اما همچنان از گزینه مربی چینی نیز غافل نیستیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: سرمربی ، تیم ملی ، ساندا ، ووشو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار