تیم پارس جنوبی قهرمان تورنمت بین المللی ووشو ارمنستان شد

تیم پارس جنوبی (قهرمان لیگ برتر سال گذشته) در تورنمنت بین الملی ووشو که از شنبه 5 اردیبهشت در ارمنستان آغاز شده بود ، موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

تیم پارس جنوبی قهرمان تورنمت بین المللی ووشو ارمنستان شدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران : تیم ووشو پارس جنوبی در بین 8 کشور شرکت کننده در تورنمنت بین الملی ارمنستان با کسب 15 طلا و 2 نقره در بخش ساندا (مبارزه) و تالو (نمایشی) قهرمان شد.

لازم به ذکر است:در بخش ساندا  مهزیار محمدنژاد در وزن 52 کیلوگرم ، علی بختیاری در56 کیلوگرم ، فرود ظفری در60 کیلوگرم ، یوسف خیری در65 کیلوگرم ، یزدان کرمی نژاد در70 کیلوگرم ، مرتضی نوروزی در 80 کیلوگرم ، امیر فضلی در85 کیلوگرم و حمید رضا قلی پور در 90 کیلوگرم موفق به کسب نشان طلا شدند و امید شهریاری در وزن 48 کیلوگرم به نشان نقره دست یافت.

شایان ذکر است: در بخش تالو نیز طاهر قاسمی نن گون، نن چوان و نن دائو موفق به کسب 3 نشان طلا شد و علی وطن خواه در فرم تای چی چوان و تای چی جین 2 مدال طلا را از آن خود کرد و بهروز بخشی زاده در فرم های چیانگ شو و جین شو به 2 مدال طلا و در فرم چانگ چوان به یک مدال نقره دست یافت.

خاطر نشان می شود: هدایت تیم ساندا پارس جنوبی را حسین اوجاقی و تیم تالو را احسان پیغمبری در تورنمنت بین المللی ارمنستان بر عهده داشتند. همچنین رئیسی سفیر ایران در ارمنستان مهمان ویژه مراسم اختتامیه این تورنمنت بود.

گفتنی است: تیم پارس جنوبی چهارشنبه 9 اردیبهشت به میهن باز می گردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار