در پی قهرمانی تیم پارس جنوبی در تورنمنت بین المللی ارمنستان

فضلی: تیم ایران یک سروگردن از سایر تیم ها بلندتر بود

سانداکار طلایی تورنمنت بین الملی ارمنستان گفت: ووشوکاران ایرانی در این تورنمنت با قدرت ظاهر شدند و از نظر فنی از سایر تیم ها برتر بودند.

 امیر فضلی سانداکار وزن منفی 85   تیم پارس جنوبی و دارنده مدال طلای جهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در ارمنستان همه تیم های حاضر ازقابلیت های ووشوکاران تیم پارس جنوبی که بعنوان نماینده ایران در این تورنمت حضور داشت،حرف می زدند و متعجب بودند و با وجودیکه تمامی تیم ها برای پیروزی و با آمادگی خوبی شرکت کرده بودن اما بازهم تیم ما از نظر فنی در سطح بسیار بالایی قرار داشت و به قول معروف یک سروگردن از سایرین بلندتر بودیم.

وی در خصوص حریفانش در این تورنمنت گفت: هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت زیرا همه سعی می کنند با آمادگی خوب در میدان مبارزه حاضر شوند اما خوشبختانه با توجه به تمریناتی که اردو پشت سر گذاشتم به راحتی به مرحله پایانی راه پیدا کردم. حریفم در مرحله پایانی سانداکار خوبی بود زیرا به این مرحله راه پیدا کردن نیز قابلیت های وی را نشان می داد اما آمادگی من از وی بیشتر بود و توانستم وی را ناک اوت کنم و نشان طلا را از آن خود کردم.

دومین مدال جهانی ام را نشانه گرفتم

دارنده مدال طلای جهان اظهار داشت: تمریناتی که بصورت شخصی پشت سرگذاشتم و اردوی تیم پارس جنوبی و همچنین حضور در این تورنمنت بین الملی خوشبختانه باعث شده که در شرایط مطلوب آمادگی باشم و با توان کامل دررقابت های انتخابی تیم ملی که 14 اردیبهشت برگزار می شود، شرکت کنم.

وی ادامه داد:سعی میکنم این آمادگی را تا حد ممکن افزایش دهم تا بتوانم  در مسابقات جهانی اندونزی مدال خوشرنگ دیگری را برای کشورم کسب کنم.

گفتنی است:تیم پارس جنوبی عصر روز گذشته 6 اردیبهشت با کسب 15 مدال طلا و 2 نقره در تورنمنت بین الملی ووشو ارمنستان قهرمان شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فضلی ، ووشو ، ساندا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار