خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس در حاشیه تمرین این تیم؛

ما دنبال شکایت از تیم مسجدسلیمان هستیم/حتی فغانی هم آن همه پرتاپ اشیاء را ندید وبازی متوقف نشد

خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس در حاشیه تمرین این تیم گفت:ما دنبال شکایت از تیم مسجدسلیمان هستیم.

ما دنبال شکایت از تیم مسجدسلیمان هستیم/حتی فغانی هم آنهمه پرتاپ اشیاء را ندیدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس در حاشیه تمرین این تیم گفت:در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان  اکثر بازیکنان ما ناسزا شنیدند و مورد توهین قرار گرفتند . غیر از آن گابریل دچار مصدومیت شد که کارش به اتاق عمل کشیده است.

وی در ادامه افزود:ما دنبال شکایت از تیم مسجدسلیمان هستیم.زیرا مدیرعامل این تیم نه فقط نمی تواند تیمش را کنترل کند بلکه در مقابل این همه توهین به حریف از سوی تماشاگرانش سکوت پیش گرفته وحتی پاسخ درستی به توهین خبرنگار همشهری خود نمی دهد.

وی ادامه داد:من تعجب می کنم ، حتی فغانی هم آن همه پرتاپ اشیاء را ندید و بازی را متوقف نکرد.او داور خوبی ست . در آن بازی  چند بار صدای نارنجک شنیده شد که باید از سوی مسوول برگزاری مسابقه بررسی می شد.اما فقط تعدادنارنجک ها را می شمرد.این آقا کوتاهی کرده است و ما اجازه نمی دهیم این موضوع به راحتی مختومه اعلام شود.

وی گفت:به نظر می‌رسد رضائیان مشکل دارد. او چند روز پیش اعلام کرده بود پرسپولیسی‌ها با اتوبوس سفر کنند و حالا هم این حرف‌ها را می‌زند. به هر حال دست شان درد نکند.

خوردبین در ادامه اظهار داشت:فکر نمی کردم در خوزستان این همه اتفاقات عجیب بیافتد.بطور قطع تمامشان ساماندهی شده بود و به یکی دو نفر محدود نمی شد.صدای بد و بیراه ورزشگاه را پرکرده بود . رضاییان که عنوان مدیر عامل را به همراه خود دارد باید از این قبیل اتفاقات ممانعت کند. باید تذکر دهد که پیش نیاید.

خوردبین در مورد بابک حاتمی گفت: پای او زخم شده و مجبور شد پابرهنه به سمت بیرون ورزشگاه برود. مشکل خاصی این بازیکن را تهدید نمی‌کند.

وی در پایان در مورد اینکه حسن‌زاده و مهدی تاج در رابطه با اتفاقات دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان سکوت کرده اند، اظهار داشت: این مسئله را شما باید بپرسید.حتما به گوش آنها هم رسیده است.عالیشاه می‌گوید تا به حال چنین چیزی ندیده بودم و آنقدر عصبانی شدم که در صحنه‌ای توپ را به بیرون شوت کردم.

سرپرست پرسپولیس در مورد دیدار  مقابل النصر عربستان  گفت: این بازی برای فوتبال ایران مهم نیست . احتمالا پرسپولیس هم مهم نیست . اگر بازی مهم بود این مسابقه را قبل از این دیدار مهم برای ما نمی‌گذاشتند .با این حال ما تلاش می کنیم تا با 9 امتیاز این مرحله از لیگ آسیا را با صدرنشینی پشت سر بگذاریم.

بنابراین گزارش تمرین امروز در حالی  از ساعت 15:30  در درفشی فر آغاز شد که کادرفنی  پیش از آن با بازیکنان جلسه گذاشت.

** مهدی دغاغله، گابریل به دلیل مصدومیت و کمندانی غایب تمرین بودند.

** بنگر با لباس شخصی به درفشی فر آمد.

** اومانیا در ابتدا اختصاصی تمرین کرد و سپس به جمع تیم اضافه شد.

** بازیکنان اصلی تمرین ریکاوری انجام دادند.

** گلرها تمرین اختصاصی انجام دادند.

** بازیکنان بعد از دویدن دور زمین پاسکاری و حفظ توپ داشتند.

** استارتهای کوتاه وبلند انجام دادند.

** بازیکنان در قالب دو تیم فوتبال بازی کردند.

** تمرین ساعت 17:10 پایان یافت.

گفتنی ست بازیکنان برای ملاقات با گابریل به بیمارستان خواهند رفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار