بنگر: سازمان لیگ یک بازیکن مصدوم به ما هدیه داد

بازیکن تیم پرسپولیس گفت: گابریل و حاتمی بازیکنانی هستند که نمی‌توانند در دیدار مقابل النصر عربستان تیم را راهی کند و این هدیه‌ای که سازمان لیگ به ما اهدا کرده است.

بنگر: سازمان لیگ یک بازیکن مصدوم به ما هدیه دادمحسن بنگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره بازی در مقابل النصر عربستان اظهار داشت: در کل تیم‌های عربی همیشه از هر لحاظ تیم های قوی بوده‌اند و ما نیز شناخت کافی از حریف خود داریم و امیدواریم بتوانیم بازی خوب و قابل قبولی از خود به نمایش بگذاریم.

وی بیان کرد:‌تیم النصر عربستان صدر نشین لیگ عربستان است اما ما در صدد هستیم که با تلاش زیاد 3امتیاز این دیدار را کسب کنیم تا از این طریق صعود خودمان را برای مرحله بعد تثبیت کنیم.
 
بنگر افزود: در خصوص پیروزی در مقابل النصر عربستان نمی‌توانیم قول بدهیم اما امیدوارم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.
وی درباره شرایط تیم در لیگ برتر عنوان کرد:‌ مطمئنا بازی‌های لیگ با بازی‌های آسیایی متفاوت است و شرایط خاص خودش را دارد اما به فکر پیروز هستیم و با تمام توان به مصاف حریف خود خواهیم رفت.
 
وی افزود: ‌متاسفانه در بازی حساس در مقابل تیم النصر عربستان ما دو مصدوم مواجه هستیم، گابریل و بابک حاتمی بازیکنان مصدومی هستند که  نمی‌توانند تیم را در این دیدار همراهی کنند و باید بگویم که این هدیه سازمان لیگ برای تیم پرسپولیس خواهد بود که این روزها تقدیم این تیم کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار