رضاییان: ناظر فدراسیون فوتبال و خبرنگاران معیار خوبی برای قضاوت هستند/ پرتاب خمپاره از سوی تماشاگران صحت ندارد

مدیر عامل تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: ناظر فدراسیون فوتبال و خبرنگاران می‌توانند معیار خوبی برای قضاوت درباره بازی ما مقابل پرسپولیس باشند.

رضاییان: ناظر فدراسیون فوتبال و خبرنگاران معیار خوبی برای قضاوت هستند/ پرتاب خمپاره از سوی تماشاگران صحت نداردمسعود رضاییان مدیر عامل تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال ناظر فدراسیون فوتبال بازی ما مقابل پرسپولیس حضور داشت و اگر خدای نکرده اتفاقی در این بازی رخ داده باشد به مسئولان گزارش می‌دهد همچنین همواره در بازی‌هایی که یک طرف شان پرسپولیس و استقلال باشند خبرنگاران حضور فعالی دارند بر این اساس آنها می‌توانند شاهدان خوبی برای قضاوت درباره این بازی باشند.
 
 رضاییان درباره احتمال شکایت باشگاه پرسپولیس از تیم نفت مسجد سلیمان گفت: به هر حال صلاح مملکت خویش خسروان دانند اتفاقی که در فرهنگ کشورمان مورد توجه قرار نمی‌گیرد بحث دروغگویی است، همواره واقعیت گفته نمی‌شود، ما فحاشی تماشاگرانمان را می‌پذیریم چرا که داور هم این موضوع را تائید کرده اما اتفاقات دیگر همچون پرتاب خمپاره را قبول نمی‌کنیم.
 
 وی در ادامه عنوان کرد: کتمان واقعیت یک طرف ماجرا و بیان واقعیت سوی دیگر ماجرا است، برای اینکه حرمت پرسپولیسی‌ها شکسته نشود حرفی نمی‌زنیم، گزارشی تهیه می کنیم و اتفاقات بازی را در آن شرح می‌دهیم.
 
 وی تصریح کرد: کمیته های انضباطی، داوران و اخلاق باید در مورد اتفاقات این بازی تصمیم گیری کنند همچنین دیگر حرفی نمی‌زنیم تا مراجع ذی‌صلاح موضوع را رسیدگی کنند.
 
وی در مورد وضعیت تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان بیان کرد: اینکه تیم ما جزو تیم‌های قعر نشین لیگ است هیچ شک و شبهه‌ای وجود ندارد اما خوشبختانه مشکلات مالی مان قبل از بازی با پرسپولیس تا حدودی برطرف شد.
 
رضائیان عنوان کرد: ما بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کردیم اگر چه تیم ما همانند دیگر تیم‌ها از لحاظ مالی شرایط ایده آلی ندارد اما حامیان مالی به ما کمک کردند تا 50 درصد پول بازیکنان را پرداخت کنیم.
 
 وی در مورد وضعیت زنیدپور تصریح کرد: ما به  خاطر اینکه درگیر بازی با پرسپولیس بودیم نتوانستیم وضعیت زیندپور را مشخص کنیم اما کمیته انضباطی باشگاه طی امروز و فردا وضعیت این بازیکن را مشخص می‌کند.
 
 وی در پایان درباره وضعیت مالی متفاوت نفت تهران با این تیم خاطر نشان کرد: تمام تلاشمان را می کنیم تا تیم مان را به رده های بالا برسانیم. حامیان مالی تیم‌های نفتی با یکدیگر متفاوت هستند، همچنین تیم‌های نفتی دیگر توسط دولت حمایت نمی‌شوند تا شرایط یکسانی از لحاظ مالی با یکدیگر داشته باشند. 

انتهای پیام
برچسب ها: تیم ، بازی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار