تقویم تاریخ در آینه ورزش

مرگ قهرمان دوچرخه سواری در اثر تصادف رانندگی

امروز سه‌شنبه 28 بهمن 1393 هجری شمسی برابر با 27 ربیع‌الثانی 1436 هجری قمری و 17 فوریه 2015 میلادی است.

مرگ قهرمان دوچرخه سواری در اثر تصادف رانندگی

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، 74 سال پیش در چنین روزی سریع ترین ضربه فنی در دنیای بوکس تا آن موقع صورت گرفت در مسابقه ای که بین کریستی و کلود آلن در آمریکا برگزار شد کریستی توانست در مدت 11 ثانیه  کلود آلن را ضربه فنی کند.

59 سال پیش در چنین روزی می هالیک دونده اهل یوگسلاوی مقام قهرمانی مسابقات بین‌المللی دو صحرانوردی یوگسلاوی را بدست آورد او مسافت مسابقه را در زمان 27 دقیقه و 38 ثانیه طی کرد و مقام اول را بدست آورد.

57 سال پیش در چنین روزی در مسابقات فدراسیون بین‌المللی اسکی در آلمان تونی سالیدر اسکی بازی سرشناس اتریشی در مارپیچ بزرگ با زمان 2 دقیقه و 6 ثانیه اول شد و پس از آن به او لقب قهرمان تیز پرواز آلپ را دادند.

همچنین 56 سال پیش در چنین روزی رحیم گرزن پور قهرمان دوچرخه سواری کشور بر اثر یک تصادف رانندگی در حین دوچرخه سواری در گذشت.

45 سال پیش در چنین روزی مسابقات وزنه برداری قهرمانی باشگاه های کشور با شرکت 136 وزنه بردار از 10 باشگاه کشور آغاز شد.

44 سال پیش در چنین روزی تیم ملی فوتبال جوانان ایران در یک دیدار دوستانه با تیم فوتبال باشگاه استوا بخارست رومانی شرکت  کرد و با نتیجه 1 بر صفر از این تیم شکست خورد این دیدار در حضور  هفت هزار تماشاگر در ورزشگاه امجدیه تهران برگزار شد و تنها گل این دیدار را تاتارو مهاجم قدرتمند رومانی در دقیقه 90 با یک ضربه آزاد زد.

44 سال پیش رد چنین روزی مسابقات وزنه برداری بین‌المللی پاریس برگزار شد.

در سبک  وزن کوچف از بلغارستان

در میان وزن لودانی از ایتالیا

در تیم سنگین ایوانچنکو از شوروی

در میان سنگین کلوتف از شوروی

در سنگین وزن لوکه از فرانسه و در فوق سنگین الکسی اف از شوروی مقام اول را بدست آورد.

41 سال پیش رد چنین روزی تیم فوتبال باشگاه استوابخارست رومانی که از تیم های خوب قاره اروپا به شمار می رفت در یک مسابقه دوستانه در ورزشگاه امجدیه مقابل تیم باشگاه پاس تهران قرار گرفت و با نتیجه 3 بر یک پیروز شد. در این دار که در حضور هفت هزار تماشاگر برگزار شد محمد صادقی در دقیقه 9 تنها گل تیم پاس را زد.

40 سال پیش در چنین روزی تیم ملی فوتبال جوانان ایران در رقابت های بین‌المللی فوتبال ایران در ورزشگاه شیراز مقابل تیم ملی جوانان مجارستان به تساوی یک یک دست یافت حمید مجد تیموری در دقیقه 26 تک گل تیم ایران  را زد.

34 سال پیش در چنین روزی رقابت های تنیس روز میز بزرگداشت سالگرد پیروز انقلاب اسلامی با عنوان جام انقلاب در دو سته نوجوانان و بزرگسالان در ورزشگاه شیرودی تهران برگزار شد در دسته بزرگسالان معراج علیزاده اول شد، بهرام درخشان و امیر میر صادقی عنوان های دوم و سوم را بدست آوردند.

در دسته نوجوانان مرتضی ناظمی قهرمان شده بهمن علیشیان و داریوش تجری در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار