تقویم تاریخ در آینه ورزش؛

اعتراض پرسپولیسی‌ها، دربی را ناتمام گذاشت

امروز شنبه 18 بهمن 93 هجری شمسی برابر با 17 ربیع‌الثانی 1436 هجری قمری و 7 فوریه 2015 میلادی است.

 اعتراض پرسپولیسی‌ها دربی را ناتمام گذاشت*تاپ نیوز*به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،55 سال پیش در چنین روزی تیم کشتی باشگاه پولاد برای شرکت در مسابقاتی دوستانه به کشور ترکیه سفر کرد این تیم در شهرهای استانبول و قیصریه در مسابقات مختلف شرکت کرد در شهر استانبول 3 برد و 3 باخت با تیم ترکیه مساوی شد و در قیصریه با 4 برد و 2 مساوی به پیروزی دست یافت. نصرا... سلطانی نژاد، شعبانی، غلام زندی، محمود موذی پور، نامدار، عزیز کیانی، عباسی زندی، تیموری و منصور سرداری برای تیم پولاد کشتی گرفتند.

49 سال پیش در چنین روزی در شهر لنگراد شوروی تیم هندبال این کشور در مسابقه پایانی رقابت‌های هندبال قهرمانی مردان جهان 26 بر11 مقابل تیم ملی هندبال فنلاند به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی جهان را بدست آورد.

همچنین 49 سال پیش در چنین روزی مسابقات دو صحرانوردی ایران نخستین بار در مسیر مقرر شده در پارک ملت تهران برگزار شد، در پایان این مسابقه احمد میرحسینی از تهران به مقام قهرمانی دست یافت.

45 سال پیش در چنین روزی در مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاه‌های ایران تیم‌های پاس و آرارات در برابر یکدیگر قرار گرفتند تیم پاس موفق شد با نتیجه 5 بر یک تیم آرارات را شکست دهد در این مسابقه همایون شاهرخی در دقیقه 29، عباس مژدهی در دقایق 59 و 88، پرویز میرزاحسن در دقیقه 77 و علیرضا حاج قاسم در دقیقه 89 برای تیم پاس گل زد. هاملت آصفیان نیز در دقیقه 13 تک گل آرارات را به ثمر رساند این مسابقه در ورزشگاه امجدیه در حضور بیست هزار تماشاگر برگزار شد.

44 سال پیش در چنین روزی تیم‌های فوتبال باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس تهران در رقابت های فوتبال قهرمانی باشگاه‌های تهران در برابر هم قرار گرفتند این مسابقه تا دقیقه 82 با تک گل غلامحسین مظلومی یک بر صفر  بر سود استقلال جریان داشت که در این لحظه خوردبین بازیکن پرسپولیس کل تساوی را زد اما داور این گل را مردود اعلام کرد بازیکنان پرسپولیس نیز در اعتراض به این رای داور به بازی ادامه ندادند و در نهایت هیات فوتبال تهران نتیجه را 3 بر صفر به سود استقلال اعلام کرد.

42 سال پیش در چنین روزی مسابقات بوکس قهرمانی تهران در باشگاه امجدیه برگزار شد، 81 بوکسور در این مسابقات شرکت کردند، حسین قلی نوهرودی در 67 کیلوگرم، گاسبارسینا بیان در 63/5 کیلوگرم، علی بحری در 71 کیلوگرم، قاسم آژیر در 75 کیلوگرم، نورا... چشمدار در 80 کیلوگرم، عمران خاتمی در سنگین وزن، خداوردیان در 60 کیلوگرم، جبار فعلی در 57 کیلوگرم، اکبر قلعه پور در 48 کیلوگرم، محمود ساعدیان در 51 کیلوگرم و شهبازیان در 54 کیلوگرم بوکسورهایی بودند که مقام قهرمانی را کسب کرده بودند.

40 سال پیش در چنین روزی تیم ملی تنیس روی میز ایران در سی و سومین دوره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان را کلکته هند در اولین مسابقه خود با نتیجه 5 بر صفر از استرالیا شکست خورد ایران در مسابقه دوم که در همین روز برگزار شد مقابل  تیم سنگاپور قرار گرفت که در این مسابقه نیز با نتیجه 5 بر 2 به نفع سنگاپور شکست خورد، نجفی، میرصادقی، احتشام زاده، علیزاده و برادران تیم ملی ایران را تشکیل می‌دادند.

39 سال پیش در چنین روزی سومین دوره از مسابقه وزنه برداری قهرمانی جوانان ایران با شرکت 19 وزنه بردار از 14 استان کشور برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها تیم وزنه برداری خوزستان با 81 امتیاز به جام قهرمانی رسید استان مرکزی با 66 امتیاز و گیلان با 37 امتیاز عنوان 75 دوم و سوم را بدست آوردند.

انتهای پیام/


 

برچسب ها: کشتی ، فوتبال ، هندبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار