در نشست خبری فیلم «من دیه‏‌گو مارادونا هستم» مطرح شد

تعجب «گلاب آدینه» از اظهارات «بهرام توکلی»/ ویشکا آسایش: من از این تجربه درجه یک خیلی چیزها آموختم

ویشکا آسایش بازیگر فیلم با تشکر از عوامل فیلم گفت: «من دیه‏ گو مارادونا هستم» تجربه‏ ای درجه یک بود که من خیلی چیزها از آن یاد گرفتم.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، نشست مطبوعاتی فیلم «من دیه‏‌گو مارادونا هستم» با حضور بهرام توکلی کارگردان، جواد نوروزبیگی تهیه‏ کننده، حامد ثابت آهنگساز، محسن دارسنج طراح گریم، علیرضا علویان صداگذار و گلاب آدینه، هومن سیدی، ویشکا آسایش، سارا بهرامی، صابر ابر، مهسا علی‏ فر، بابک حمیدیان بازیگران این فیلم و با اجرای منتقد سینما منصور ضابطیان برگزار شد.
 
جواد نوروزبیگی تهیه‏ کننده فیلم «من دیه‏ گو مارادونا هستم» بیان کرد: امیدوارم این فیلم مورد استقبال قرار گرفته باشد و اهالی رسانه با پوشش غیر جانبدارانه شرایط اکران این فیلم را فراهم کنند.
 
بهرام توکلی کارگران فیلم در خصوص ازدحام صحنه و پرگویی بازیگران گفت: قرار بود از ابتدا یک مناظره تا انتها پیگیری شود و برای صحنه لازم بود اما به درام ربطی نداشت.
 
گلاب آدینه بازیگر فیلم بیان کرد: از بازی در این فیلم خوشحالم. نکته‏ ای که در مورد بهرام توکلی وجود دارد این است که بازیگران هم‏سطح را جمع‏ آوری کرده و قرار است که در این خانواده‏ ها حد کسی از بقیه بالاتر نباشد. رفتار دوستانه بین افراد گروه موجب شد که کاری خوب ایجاد شود.
 
هومن سیدی بازیگر فیلم با تشکر از بهرام توکلی گفت: بودن یا نبودن من مهم نیست، اما مهم کلیت کار بود که خوب ساخته شده است.
 
وی افزود: در سینما به سمتی پیش می‏ رفتیم که همه فیلم‏ ها تکراری و یک سو شده بودند. موضوعات همه یکسان شده بود که ساخت این فیلم در این فضا بسیار خوب بود.
 
ویشکا آسایش بازیگر فیلم با تشکر از عوامل فیلم گفت: من دیه‏ گو مارادونا هستم تجربه‏ ای درجه یک بود که من خیلی چیزها از آن یاد گرفتم.
 
وی افزود: در طول ساخت این فیلم دو ماه حتی شب ها هم کار می کردیم و با تعدد بازیگران در این فیلم، مشکل بود که این فیلم به طور مطلوب ساخته شود.
 
ویشکا آسایش با بیان اینکه سومین بار است که فیلم را می ‏بیند، گفت: این کار یک امضا دارد و آن جاری بودن زندگی است، خانه‏ ای که در آن زندگی می‏ کردیم خالی بود و طراح صحنه به آن زندگی داد. در ضمن باید از فیلم‏برداری خوب بهمنش تشکر کنم که بسیار روان و راحت بود. باید بگویم که کار بهرام توکلی و عواملش شاهکار بود.
 
تهیه‏ کننده فیلم با اشاره به اینکه این اثر با حمایت بانک پاسارگاد ساخته شده است، گفت: این خیلی خوب است که این بانک حامی سینما است و به تولید فیلم کمک می‏ کند، این موضوعی است که باید مدیران دیگر هم یاد بگیرند.
 
توکلی در ادامه افزود: از این به بعد از من بیشتر انتظار فیلم طنز داشته باشید.
 
وی افزود: همیشه صدای فیلم در برج میلاد کیفیت بدی داشت اما خوشبختانه امسال صدای فیلم‏ ها خیلی بهتر شده است.
 
حامد ثابت آهنگساز فیلم گفت: این چهارمین همکاری من با توکلی است که از این بابت خیلی خوشحالم.
 
وی افزود: چند نمونه و سبک مختلف موسیقی در کار وجود دارد و برای من تجربه خوبی بود.
 
صابر ابر بازیگر فیلم در ادامه عنوان کرد: تنها چیزی که از آن ناراحت بودم این بود که نتواستم با همه بازیگران فیلم بازی داشته باشم، کلیت فیلم باعث می‏ شود که ما یک جنس بازی را انتخاب کنیم. من قبلاً با بهرام توکلی همکاری داشتم و خیلی از این همکاری لذت بردم.
 
ابر اظهار داشت: در این نقش با دنیای متفاوت روبرو بودم که قبلاً آن را تجربه نکرده بودم، آگاهی تیم بازیگری و همکاری با هم و انرژی منتقل شده از بقیه بازیگران باعث شد که بازی یکدست و تمیز از کار دربیاید.
 
پس از صحبت‏ های ابر با هومن بهمنش فیلم‏ بردار فیلم تماس تلفنی گرفته شد.
 
بهمنش بیان کرد: کل امروز را به خاطر اکران فیلم استرس داشتم و تمایل داشتم بازتاب فیلم را در میان مخاطبان ببینم.
 
وی افزود: اینکه فیلم‏برداری به گونه‏ ای است که همه فکر می‏کنند دوربین روی دست است، با وجود سختی انجام شد. همیشه ویشکا آسایش از من سوال می‏کرد که چطور می‏توانم این طور فیلم‏برداری کنم.
 
بهمنش در پایان با تمجید از بهرام توکلی و توانایی‏ هایش گفت: ایشان به من کمک کرد تا بتوانیم کار را به نحو احسن فیلم‏برداری کنیم.
 
پس از این تماس تلفنی گلاب آدینه با تحسین استعداد و توانایی و اخلاق هومن بهمنش از کار او به نیکی یاد کرد.
 
توکلی در ادامه بیان کرد: قصه فیلم یک دعوای خانوادگی بود که پیچیده شد.
 
بابک حمیدیان بازیگر فیلم پس از خوش آمدگویی به محسن امیریوسفی گفت: این کار تجربه خاصی بود. از سال های گذشته همیشه در مصاحبه‏ هایم عنوان کردم که دوست دارم با بهرام توکلی کار کنم. فیلم ‏های توکلی شاعرانه است و من اعتقاد دارم که باید با این شعر جدید توکلی هم ارتباط برقرار کرد.
 
وی رو به بهرام توکلی گفت: بهرام توکلی دوباره فیلم بساز و من را هم حتماً در فیلمت بازی بده.
 
پانته ‏آ پناهی‏ ها بیان کرد: اولین باری که فیلم را دیدم خیلی هیجان زده شدم از بهرام توکلی و هوش سرشار و استعدادشان تشکر می‏کنم.
 
وی افزود: من از تئاتر آمده ‏ام و در تئاتر روحیه با هم بودن مهم است، برایم جای تعجب داشت در سینما هم این روحیه برقرار است.
 
سارا بهرامی دیگر بازیگر فیلم پس از تشکر از تهیه‏ کننده و کارگردان گفت: از تک تک عوامل مخصوصاً گلاب آدینه تشکر می‏کنم که لطف زیادی به من داشتند.
 
علیرضا علویان صداگذار فیلم گفت: من سعی داشتم صدابرداری بی‏ نقص محمود سماک‏ باشی صدابردار فیلم و موسیقی زیبای حامد ثابت به خوبی شنیده شود.
 
وی افزود: من چون خیلی کار می‏کنم وقت زیادی برای کارهایم می‏گذارم اما خوشحالم که توکلی به من اعتماد کرد و این کار را به من داد.
 
محسن دارسنج طراح گریم گفت: گریم این کار خیلی رئال بود که سختی کار هم در همین بود.
 
وی افزود: در صحبت و مشاوره با توکلی تصمیم گرفتیم که گریم اصلاً دیده نشود که البته شیوه خود من هم همین است و تمایل ندارم گریم مشخص باشد. طراحی گریم در طی دو روز مشخص شد.
 
بابک حمیدیان در پاسخ به دارسنج گفت: البته استثنائاً گریم من رئال نبود.
 
مهسا علی‏ فر دیگر بازیگر فیلم گفت: سینما ترکیبی از صنعت و هنر است و آقای توکلی سینما و فیلم را به خوبی می‏‌شناسد، از این که با این گروه صمیمی کار کردم، خوشحالم.
 
گلاب آدینه همچنین اظهار داشت: اولین باری بود که در دو نقش بازی کردم و قراری که با توکلی داشتم این بود که وارد اغراق نشویم و اختلافات را در عین تشابه نشان دهیم.
 
وی در پایان گفت: گریم نقش آزاده زیاد و البته نامحسوس بود.
 
پس از صحبت‏ های آدینه، توکلی برای تشکر کلماتی را به زبان آورد که آدینه از بیان کلمه تشکر از زبان توکلی تعجب کرد.
 
توکلی گفت: وقتی تهیه‏ کننده پا به پای کارگردان چالش را بپذیرد و پا به پای او جلو بیاید قابل تحسین است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: فیلم‏ های درجه یک در کشوی میز فیلم‏نامه‏ نویسان می‏ ماند چون شبیه داستان‏ های دیگر نیست من از این توجه تشکر می‏کنم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار