اظهار نظر «پرویز پرستویی» در خصوص حضور جوانان در جشنواره امسال

"پرویز پرستویی" گفت: به هر صورت جوانها می‌آیند و خوب کار می‌کنند و کسی جای کسی را نمی‍‌گیرد البته بزرگترها از اینکه جوانها جای آنها را بگیرند ناراحت نخواهند شد.

پرویز پرستویی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص حضور پررنگ و بیشتر جوان‌ها در جشنواره امسال گفت: این موضوع طبیعی است چون سینما به جوان‌های خوب و فعال نیز دارد و شنیده می‌شود که آنها فیلم‌های خوبی ساخته‌اند، پس خوش به حال تماشاچی‌ها.

"پرستویی" در خصوص حضور جوان‌ها و غیبت عنوان‌ها و فیلمسازان معروف بیان کرد: بزرگ و کوچک فرقی نمی‌کند چون همه آنها جزء خانواده سینما هستند، و به هر صورت جوانها می‌آیند و خوب کار می‌کنند و کسی جای کسی را نمی‌گیرد البته بزرگترها از اینکه جوان‌ها جای آنها را بگیرند ناراحت نخواهند شد.
 
وی  افزود: حضور جوان‌ها به خصوص زمانی که فیلم‌های آنها با واکنش‌های خوبی روبرو می‌شود، تاثیرات خوبی بر روی سینمای ما دارد و به پیشرفت سینما کمک می‌کند.
 
این بازیگر در خصوص پیش بینی خود از فروش فیلم‌های جشنواره در سال آینده با توجه به اجتماعی بودن موضوعشان اظهار داشت: چون همه فیلم‌ها را  ندیدم قضاوت کردن دشوار است ولی آن چیزی که از شنیده‌ها بر می‌آید این است که با وجود حس و حال و هوایی که به فضای جشنواره و داخل سینما حاکم است، به هرحال سینمای خوبی خواهیم داشت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.