حاشیه دومین روز جشنواره فیلم فجر؛

دعاخوانی «حامد بهداد»/ گلایه‌ی سانس‌ اولی‌ها

رضایت تماشاگران از فیلم های خداحافظی طولانی، چهارشنبه، 19 اردیبهشت و خانه دختر در دومین روز از جشنواره فیلم فجر همراه بود.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران؛ دومین روز جشنواره فیلم فجر نسبت به روز اول از نظر استقبال رسانه ها و هنرمندان بهتر بود و با اینکه برای فیلم «خداحافظی طولانی» تماشاگران زیادی حضور نداشتند اما به مرور در سانس های بعدی استقبال بیشتر شد.

فیلم فرزاد موتمن در سانس اول به نمایش درآمد که ساره بیات بازیگر این فیلم نیز از این بابت ناراحت بود زیرا همیشه مخاطبان کمتری در سانس‌های اول حضور دارند، اما با این وجود همان تعداد تماشاگر نیز از این فیلم راضی بودند.

فیلم اول وحید جیلوند (چهارشنبه، 19 اردیبهشت) در سانس دوم از جمله فیلم هایی بود که در همان دقایق ابتدایی صندلی‌های سالن را پر کرد و مخاطبان بعد از تماشای فیلم با اشتیاق از سالن ها خارج شدند.

فیلم «حکایت عاشقی» نیز نظر مخاطبان را جلب نکرد اما فیلم «خانه دختر» کار شهرام شاه حسینی دومین فیلمی بود که نظر رسانه ای ها را در دومین روز اکران کاخ جشنواره جلب کرد.

از میان نشست هایی که تا به امروز برگزار شد تنها نشست فیلم خانه دختر بود که با حرکات نمایشی حامد بهداد در مقابل دوربین عکاسان خبری و با دعاخوانی این بازیگر برگزار شد.

متاسفانه فیلم‌هایی که تاکنون در برج میلاد نمایش داده شد هر کدام به نوعی تلخی جامعه را نشان دادند و خبری از امید در آنها نیست، باید دید ادامه جشنواره با دیگر فیلم ها چطور خواهد بود آیا باز هم شاهد این نوع فیلم ها خواهیم بود یا نه؟

دو روز از جشنواره فیلم فجر می گذرد و خبری از علیرضا رضا داد دبیر جشنواره در میان رسانه ها نیست اما در مقابل، دو دبیر سال های گذشته یعنی محمد خزاعی و محمدرضا عباسیان در کاخ جشنواره حضور داشتند و به تماشای فیلم ها نشستند.

گفتنی است کامبوزیا پرتوی، ابوالحسن داوودی، ابراهیم حاتمی کیا، پژمان جمشیدی، سروش صحت، نیکی کریمی، حامد بهداد، حسین یاری، لیندا کیانی، فرشته صدرعرفایی مهمانان روز دوم جشنواره بودند و از میان غیر سینمایی ها نیز الیاس حضرتی مدیر مسئول روزنامه اعتماد به کاخ جشنواره آمد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
حامد بهداد
آخرین اخبار