اعتراض دیگو‌ کاستا‌ به 3 جلسه محرومیتش‌

دیگو‌ کاستا، گلزن اسپانیایی چلسی اعمال 3 جلسه محرومیت علیه خود را ناعادلانه دانسته و خطای صورت گرفته بر روی بازیکن‌ لیورپول‌ را مستحق چنین مجازاتی نمی‌داند.

اعتراض دیگو‌ کاستا‌ به 3 جلسه محرومیتش‌به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از اسکای‌ اسپرت‌، دیگو‌ کاستا، در دیدار چلسی مقابل لیورپول‌ که طی رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس برگزار شد، مرتکب خطای خشن بر روی "امرکان"‌هافبک لیورپول‌ شده و از سوی کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس با 3 جلسه محرومیت از بازی مواجه شد.

کاستا‌، در اعتراض به محرومیت خود گفت: وقتی به خانه برگشتم و قصد داشتم به رختخواب بروم، کاملاً مطمئن بودم هیچ کار اشتباهی انجام نداده‌ام. زیرا می‌دانستم هرگز به عمد بر روی بازیکنی‌ مرتکب خطا نشده‌ام.

من هیچ هدف پنهانی از خطا بر روی امرکا‌ن‌، نداشتم و از اینکه یک خطای رایج در میان همه بازیکنان موجب محرومیت 3 جلسه‌ای من شده بسیار ناراحت هستم.

مهاجم 26 ساله در ادامه افزود: در هر حال تصمیمی است که گرفته شده و من به آن احترام می‌گذارم ناراحت هستم که نمی‌توانم بازی کنم و تیم را در دیدارهای آینده یاری رسانم. در نهایت مجازات تعیین شده را می‌پذیرم نمی‌گویم یک فرشته هستم، من هم مرتکب اشتباهاتی می‌شوم.

انتقاد از بازی کسل کننده چلسی

ژوزه‌ مورینیو‌، سرمربی‌ چلسی پس از دیدار مقابل منچستر‌سیتی و کسب نتیجه تساوی حاضر به شرکت در کنفرانس خبری پس از بازی شد.

او طی هفته‌های اخیر به بهانه آنکه سخنانش همواره با واکنش اتحادیه فوتبال انگلیس مواجه شده و معمولاً جریمه و محرومیتهایی‌ برایش به دنبال می‌آورد، کمتر حاضر به مصاحبه شده است.

اما شیوه بازی شاگردان مورینیو‌، در دیدار مقابل سیتی‌ به دلیل خالی بودن از هیجان و کسل کننده بودن مورد انتقاد فراوان قرار گرفت.
مورینیو‌ برای نخستین مرتبه در سال 2004 شیوه "پارک‌ کردن‌اتوبوس" مقابل دروازه را به لیگ برتر انگلیس آورد.

هواداران فوتبال در انگلیس چنین روشی را نمی‌پسندند و خواهان تماشای بازیهای تهاجمی  هستند. بازی چلسی مقابل مچستر‌سیتی‌ نمونه کاملی از یک بازی واقعی بود که به گفته بسیاری می‌توان آن را به عنوان کسل کننده‌ترین بازی فصل انتخاب کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.