بازیکنان چلسی مورینیو را شگفت زده کردند

پیروزی 5 بر صفر چلسی مقابل تیم سوانسی‌ موجب شد ژوزه مورینیو ابراز شگفتی کرده و آن را یک بازی کاملا ایده آل بداند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، رقابت‌های هفته 22 لیگ برتر انگلیس با پیروزی پر گل 5 بر صفر چلسی مقابل سوانسی پیگیری شد در این دیدار اسکار و دیگو کاستا هر کدام 2 مرتبه و آندره شورله یک مرتبه برای چلسی گلزنی کردند.
 
مورینیو از عملکرد شاگردانش شگفت زده شده و نتیجه دیدار را خارق العاده توصیف کرده و گفت: تیم سوانسی در بین 10 تیم نخست جدول است اماتوانستیم‌ با انسجام تیمی و ارائه یک بازی بدون نقص آنان را پر گل از پیش رو برداریم. ما در ضد حمله‌ها بسیار خطرناک ظاهرشدیم بازیکنان تصمیم درست را مقابل توپ اتخاذ می‌کردند و حتی می‌توانستیم گل های بیشتری را در این بازی به ثمر برسانیم از نتیجه بدست آمده و کیفیت بازی که ارائه دادیم کاملا راضی هستم این بهترین شیوه برای احترام گذاشتن به تیم خودمان، حریفان و ماهیت فوتبال است باید در تمامی بازی‌ها با حداکثر توان به مبارزه بپردازیم. این دقیقاً همان کاری است که ما در مقابل سوانسی انجام دادیم اما حریف هم همین کار را کرد. آنان با وجود دریافت چندین گل باز هم ایستادگی کردند و لحظه‌ای دست از تلاش برنداشتند. گل دقیقه نخست اسکار همه ما را تحت تأثیر قرار داد.
 
*چلسی به کسب جام نیاز دارد

ژوزه مورینیو سرمربی چلسی معتقد است تا موفق به کسب جامی پرافتخار نشوند، نمی‌توانند در فوتبال جهان تاریخ‌ساز شوند.
 
مورینیو گفت: اگر چلسی بخواهد 20 سال دیگر هم در یادها باقی بماند باید جام‌های زیادی را کسب کند. فقط با قهرمانی‌های متعدد است که یک تیم می‌تواند تاریخ ساز شود. حضور بازیکنان در سطح کلاس جهانی در ترکیب تیم نخستین گام برای ساختن یک تیم قهرمان است. پس از آن باید هر بازیکن را در جایگاه مناسب خود قرار داد تا بتواند از نهایت استعداد خود به بهترین شکل استفاده کنند. در هر بازی باید محکم و استوار قدم برداشت، اگر باقی مسابقات چلسی هم مانند دیدار مقابل سوانسی پیش برود، به طور قطع قادر به بالا بردن جام قهرمانی در پایان فصل خواهیم بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار