کاستا: شیوه بازی ام را تغییر نمی دهم

دیگو کاستا مهاجم گلزن چلسی اطمینان داد با وجود انتقادهایی که از او می شود قصد ندارد سبک بازی خود را تغییر دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، دیگو کاستا معتقد است او قربانی شهرت و اعتبار بالای خود در لیگ برتر انگلیس شده و با توجه به این نکته که به عملکرد صحیح خود اطمینان کامل دارد در مسیر تغییر شیوه بازی اش قدمی برنمی دارد. 
 
دیگو کاستا به دلیل خطایی که در دیدار مقابل لیورپول بر روی امرکان انجام داده بود با محرومیتی 3 جلسه ای مواجه شد اما سرانجام در دیدار هفته گذشته مقابل برنلی به میدان بازگشت، کاستا زننده 18 گل در رقابت های این فصل لیگ برتر انگلیس، خود را در ماجرای محرومیت 3 جلسه ای مواجه شد اما سرانجام دیدار هفته گذشته مقابل برنلی به میدان بازگشت، کاستا زننده 18 گل در رقابت های این فصل لیگ برتر انگلیس، خود را در ماجرای محرومیت 3 جلسه ای بی گناه می داند وگفت:قرار نیست شیوه بازی ام را تغییر دهم البته می دانم باید کمی بیشتر مراقب حرکاتم باشم ممکن است کاری که من انجام می دهم از سوی یک بازیکن دیگر هم مشاهده شود اما شیوه رفتار با من و یک بازیکن با شهرت کمتر کاملا متفاوت است برای همین است  که می گویم باید بیش از هر بازیکن دیگری احتیاط کنم. 
 
مهاجم 26 ساله طی 4 بازی گذشته نتوانست گلی برای چلسی به ثمر برساند و گفت: درست زمانیکه در اول آمادگی بودم با محرومیتی 3 جلسه ای مواجه شدم، جالب است هنوز هم نمی دانم چرا این اتفاق افتاد هر چه بود من را به عقب برگرداند. 
 
می خواهم گلزنی کنم 
 
کاستا به دیدار فینال جام حذفی مقابل تاتنهام اشاره کرد و گفت: امیدوار هستم بتوانم در آن دیدار حساس آمادگی 100 درصد خود را به نمایش بگذارم و بار دیگر برای چلسی گلزنی کنم البته در تورنمنت‌های مهم به دلیل گلزنی شرکت نمی‌کنم، همواره موفقیت تیم  جلوی چشمانم قرار دارد. 
 
مهاجم سابق اتلتیکو مادرید تابستان گذشته به  چلسی منتقل شد و به دلیل آنکه انگلیس بلد نبود بارها مورد انتقال و حتی تمسخر قرار گرفت، شروع گلزنی‌های کاستا موجب شد وی خیلی زود محبوب باشگاه چلسی شود و از حمایت هواداران برخوردار شد. 
 
چلسی هم اکنون صدرنشین رقابت های لیگ برتر انگلیس است و نهایت تلاش خود را بکار بسته تا علاوه بر قهرمانی در لیگ برتر، به عنوان افتخاری در لیگ قهرمانان و جام حذفی دست یابد. 
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: کاستا ، چلسی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار