مورینیو: خطا بر روی ماتیچ یک جنایت بود!

ژوزه مورینیو سرمربی چلسی با اعتراض نسبت به بی‌توجهی داور در دیدار مقابل برنلی گفت: خطایی که بر روی ماتیچ صورت گرفت، یک جنایت بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از اسکای اسپرت؛ ژوزه مورینیو به دلیل دریافت تذکرهای متعدد و محرومیت از جانب اتحادیه فوتبال انگلیس، طی چند هفته اخیر سکوت رسانه‌ای اختیار کرده و دیگر راجع به داور و یا حواشی بازی اظهارنظر نمی‌کرد. اما ماجرای تکل خشن بر روی نمانجا ماتیچ باعث شد سکوت مورینیو شکسته شود.  
 
مورینیو گفت: بازی ماه گذشته چلسی مقابل لیورپول را به یاد دارید؟ دیگو کاستا خطایی بر روی امرکان بازیکن قرمز‌ها انجام داد و زمانی که به رختکن آمدم بر روی صفحه تلویزیون دیدم همه شبکه‌های ورزشی از آن با عنوان «جنایت دیگو کاستا» یاد می‌کردند. دوست دارم بدانم چرا کسی راجع به خطای خشن «اشلی بارنس» بازیکن برنلی بر روی ماتیچ چنین عبارتی را بکار نبرد. حرکت او را چگونه توصیف می‌کنید؟ انگلیسی من به اندازه کافی قوی نیست تا خطای بارنس را توصیف کنم. آیا عکسی از چلسی و یا ماتیچ معذرت خواهی کرد؟  
 
** کورتوا: بدون ماتیچ هم می‌توانیم پیروز شویم
 
تیبو کورتوا دروازه‌بان چلسی به دریافت کارت قرمز مستقیم ماتیچ و محرومیت ۳ جلسه‌ای او اشاره کرده و گفت: ماتیچ یک بازیکن خوب و کلیدی برای ما است و بدون شک کارمان در دیدارهای بعدی بویژه بازی فینال جام حذفی مقابل تاتنهام سخت خواهد بود. جای تاسف است که ماتیچ در این بازی حضور ندارد، اما فراموش نکنید چلسی بازیکنان خوب دیگری هم در اختیار دارد. هرکدام از آن‌ها به بهترین شکل از عهده وظایفشان بر می‌آیند و می‌توانیم بدون ماتیچ هم پیروز شویم. تیم قدرتمندی در اختیار داریم و فکر نمی‌کنم به مشکل خاصی بربخوریم.  
 
لازم به ذکر است؛ تیم چلسی با وجود توقف یک بر یک مقابل برنلی هنوز صدرنشین جدول رده بندی رقابت‌های لیگ بر‌تر انگلیس است. چلسی دیدار مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاریسن ژرمن را با نتیجه تساوی در زمین حریف به پایان برد و حالا در انتظار بازی برگشت و یک پیروزی دلچسب در استمفوردبریج است. 

انتهای پیام/
برچسب ها: مورینیو ، ماتیچ ، چلسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار