ارائه پیشنهاد مربیگری تاتنهام به مورینیو

ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی چلسی فاش کرد از سوی باشگاه تاتنهام پیشنهاد همکاری دریافت کرده است.

ارائه پیشنهاد مربیگری تاتنهام به مورینیو به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از دیلی می‌ل؛ ژوزه مورینیو فاش کرد، در سال ۲۰۰۷ از سوی سران باشگاه تاتنهام پیشنهاد همکاری و قبول مربیگری این تیم را دریافت کرد، اما با توجه به احترامی که برای هواداران چلسی قائل بود و البته بندی که در قرارداد سابقش ذکر شده بود، پیشنهاد باشگاه اسپورز را نپذیرفت.  
 
لازم به ذکر است، مورینیو بین سالهای ۲۰۰۴ و ۲۰۰۷ برای اولین مرتبه مربیگری تیم چلسی را برعهده گرفت. در قرارداد او ذکر شده بود، پس از ۲۰۰۷ به مدت ۲ سال از قبول مربیگری در هر باشگاه انگلیسی منع خواهد شد. البته مورینیو مدعی است حتی اگر چنین بندی در قرارداد او وجود نداشت، بازهم نسبت به هواداران چلسی احساس مسئولیت کرده و هدایت تیم رقیب را نمی‌پذیرفت.  
 
سرمربی پرتغالی گفت: زمانی که دوران مربیگری‌ام در چلسی به پایان رسید، ترجیح می‌دادم بازهم در انگلیس باقی بمانم، در آن زمان پیشنهادات فراوانی از باشگاه‌های خارجی در کشورهای مختلف داشتم، اما برای انگلیس دلتنگ بودم.  
 
وی در مورد تمدید قراردادش با آبی پوشان گفت: بار دیگر تکرار می‌کنم، تصمیم گیری در رابطه با آینده کاری‌ام در استمفوردبریج در دستان آبرامویچ مالک باشگاه است. اگر او بخواهد من تا هر زمان که ممکن باشد در چلسی می‌مانم.  
 
** برای مربیان ایتالیایی احترام زیادی قائل هستم
 
ژوزه مورینیو از دوران مربیگری تیم اینترمیلان در ایتالیا به نیکی یاد کرد و گفت: تجربه‌های فراوان و با ارزشی در لیگ ایتالیا کسب کردم. برای مربیان ایتالیایی مانند جیوانی تراپاتونی، آریگو ساکی و... احترام زیادی قائل هستم.

همه آن‌ها دارای تکنیک‌های فوق العاده‌ای بوده و بار‌ها من را تحت تاثیر قرار دادند. در آن زمان می‌خواستم در انگلیس، اسپانیا و ایتالیا قهرمانی لیگ را تجربه کنم، اما در اینترمیلان چیز خاصی را پشت سرم جا گذاشتم. هنگام خداحافظی با این‌ تیم گریه کردم. زمانی که ماسیمو موراتی من را به گرمی در آغوش گرفت، نشان داد حقیقتا کاری قابل ستایش در این باشگاه انجام دادم.  

انتهای پیام/
برچسب ها: سرمربی ، فاش ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار