مورینیو: در فینال باید پیروز شد، نه اینکه بازی زیبا ارائه داد

ژوزه مورینیو سرمربی چلسی پس از فتح جام اتحادیه انگلیس گفت: قرار نیست در بازی فینال شاهد عملکردهای زیبا باشید، در چنین دیدار حساسی فقط باید برنده بود.

مورینیو: در فینال باید پیروز شد، نه اینکه بازی زیبا ارائه دادبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از اسکای اسپرت؛ دیدار فینال جام اتحادیه انگلیس میان تیم‌های چلسی و تاتنهام برگزار شد که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود آبی پوشان خاتمه یافته و بازیکنان چلسی کاپ قهرمانی را بالای سر بردند.  
 
براساس این گزارش؛ ژوزه مورینیو با پذیرفتن این نکته که شاگردان او بازی زیبایی را به نمایش نگذاشتند، گفت: بازیهای فینال را فقط باید برد، قرار نیست زیبایی‌های تکنیک فردی بازیکنان را در چنین دیدار حساسی به نمایش بگذاریم.  
 
لازم به ذکر است، کایل واکر بازیکن تاتنهام در این دیدار یک گل به خودی زد و تک گل چلسی توسط جان تری به ثمر رسید.  
 
آقای خاص در ادامه افزود: تمامی بازیکنان چلسی فوق العاده بودند. من درک مشخصی از بازی فینال داشتم و می‌دانستم فینال‌ها فقط برای بازی کردن نیستند، بلکه باید در آن‌ها پیروز شد.  
 
مورینیو همچنین گفت: ترکیب چلسی آن چیزی که همه انتظار داشتند نبود، اما توازن ایجاد شده در تیم ستودنی بود. در خط میانی انسجام خیلی خوبی داشتیم و حریف را به خوبی پرس کردیم. البته تاتنهام چند موقعیت خوب داشت، مانند ضربه آزاد اریکسون که به تیر دروازه برخورد کرد، اما در هرحال توانستیم بازی را تحت کنترل خود درآوریم.  
 
*** تاتنهام و پوچتینو عالی کار کردند
 
سرمربی چلسی همچنین به تمجید از پوچیتینو سرمربی تاتنهام و شاگردان او پرداخت و گفت: آن‌ها عالی کار کردند. پوچتینو یک تیم فوق العاده ساخته و برای ما بازی دشواری را رقم زدند. به دلیل بازی خوبی که ارائه دادند برای شکست تیم تاتنهام ناراحت هستم. پوچتینو پیشرفت چشمگیری در مرحله مربیگری داشته و نام خود را در میان مربیان صاحب سبک فوتبال جهان وارد کرده است. مطمئن هستم پوچتینو هم از عملکرد شاگردانش در بازی فینال رضایت دارد و افتخار می‌کند تیمش را تا این سطح بالا کشیده است.  

انتهای پیام/
برچسب ها: مورینیو ، جام ، فتح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار