در آستانه دیدار در بارسلونا، اتلتیکو مادرید

سیمئونه: بارسلونا با حضور سوارز و براوو قدرتمندتر است

سرمربی تیم اتلتیکو می‌گوید تیمش برای رویارویی با بارسلونا آماده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال اتلتیکو مادرید اسپانیا در هفته‌ هجدهم رقابت‌های لالیگا امشب میهمان تیم رده دومی جدول یعنی بارسلونا می‌باشد.

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو از آمادگی تیمش برای رویارویی مقابل بارسلونا خبر داد.

تیم اتلتیکو فصل گذشته با 3 امتیاز بیشتر نسبت به کاتالان‌ها قهرمان شد اما سیمئونه معتقد است شکست بارسلونا با وجود ستارگانش دشوار است.

وی در این خصوص گفت: بارسلونا رقیب بسیار قدرتمندی است به نظر من تمام بازیکنان این تیم بازی با توپ بسیار خوبی دارند حتی دروازه‌بان کاتالان‌ها فوق‌العاده است. براوو دروازه‌بان بسیار خوبی است و باعث شده سطح تیم بالا رود حضور سوارز باعث شده بازی این تیم نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشته باشد. ژاوی، راکیتیچ و اینیستا مهره‌های کلیدی بارسا هستند.

تیم فوتبال اتلتیکو در تابستان 2 مهره‌ کلیدی تیمش دیگو کاستا و کورتوا را از دست داد و در فصل نقل‌وانتقالات ژانویه فرناندو تورس را به تیمش اضافه کرد.

وی در این خصوص گفت: من درهای تیم را برای ورود و خروج بازیکنان باز گذاشته‌ام، خرید و فروش بازیکن بخشی از فوتبال است. من همیشه روی بازیکنانی که دوست دارند در این باشگاه بازی کنند، تمرکز می‌کنم. کاستا بازیکن بسیار تأثیرگذاری بوده و پیدا کردن جانشین برای وی دشوار است.

تیم اتلتیکو در حالی به مصاف بارسلونا می‌رود که با پیروزی 2 بر صفر مقابل رئال مادرید در جام حذفی اسپانیا روحیه مضاعفی دارد.

سرمربی آرژانتینی در این خصوص گفت: بارسلونا و رئال مادرید تیم‌های بسیار قدرتمندی هستند‌، آنها بهترین بازیکنان دنیا را در اختیار دارند، ما برای پیروزی مقابل بارسا به میدان خواهیم رفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار