راجرز: بهترین تیم از جام اتحادیه حذف شد

سرمربی باشگاه لیورپول بر این باور است که با حذف تیمش می‌توان گفت که بهترین تیم از جام اتحادیه خداحافظی کرد.

راجرز: بهترین تیم از جام اتحادیه حذف شدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در جریان رقابت‌های جام اتحادیه در دور برگشت باشگاه چلسی موفق شد با نتیجه 1 بر صفر از سد باشگاه لیورپول بگذرد، در بازی لیورپولی‌ها دروازه چلسی را مورد تهدید زیادی قرار دادند و تیبات کورتوا دروازه بان چلسی کار بسیار دشواری را پیش رو داشت.

اما در نهایت این باشگاه چلسی بود که توانست به پیروزی و فینال رقابت‌های جام اتحادیه در ومبلی دست یابد، اما براندون راجرز سرمربی باشگاه لیورپول ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در این دیدار بر این باور است که بهترین تیم ( لیورپول) از جام اتحادیه حذف شد.

وی در این خصوص گفت: من فکر می‌کنم آنها (چلسی) بسیار خوب و درخشان ظاهر شدند، علی رغم اینکه ما در دو بازی رفت و برگشت بهتر از آنها ظاهر شدیم. ما فرصت‌های بسیار خوبی داشتیم تا گل به ثمر برسانیم اما نتوانستیم اما به هر حال من به تیمم افتخار می کنم چرا که بازیکنان من از تمام توانایی‌شان بهره بردند. من فکر کردم بازیکنانی مانند رحیم استرلینگ و فیلیپ کوتینیو در این بازی پایشان به گلزنی باز خواهد شد و گل خواهند زد، اگر بخواهیم این دو بازی را در نظر بگیریم باید این نکته را در نظر بگیریم که فاتح اصلی این رقابتها دروازه بان باشگاه چلسی است او واقعاً یک دروازه بان در کلاس نخست جهانی است.

گفتنی است، باشگاه چلسی که به فینال جام اتحادیه دست یافت باید با برنده دیدار شفیلد یونایتد و تاتنهام بازی کند.

وی همچنین در خصوص دیگو کاستا گفت: در این بازی همه اتفاقی رخ داد اما فکر نمی‌کنم اتفاقاتی که رخ داد به اندازه کاری بود که دیگو کاستا در زمین انجام داد. این فقط مربوط به اسکرتل نیست بلکه امره کان نیز در این مسئله دخیل بود که یک بازیکن جوان این طور رفتار می‌کند و به صورت واضح از خود نشانه می‌گذارد. ما نمی‌خواستیم این را ببینیم، هیچ احتیاجی ندارد شما می‌توانید در هنگام بلند شدن بر روی جای دیگری فرود بیاید بدون آنکه به صورت مستقیم مچ پای حریف را مورد هدف قرار دهید. واقعاً صحنه ناامید کننده‌ای برای این بازیکن بود و او بسیار خوش شانس بود که داور این صحنه را ندید و حتی داور کنار هم نتوانست این صحنه را ببیند و از دریافت یک کارت قرمز مسلم رهایی یافت و گریخت.
گفتنی است، باشگاه لیورپول در مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه بازی برابر چلسی را از دست داد و در نهایت این تیم چلسی بود که به مرحله فینال ومبلی راه یافت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار