آنچلوتی: بازیکنان فرصت‌طلبی داریم

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی پرگل مقابل رئال سوسیه‌داد، عملکرد شاگردانش را مورد تقدیر قرار داده و از اینکه بازیکنان فرصت‌طلبی دارد ابراز خوشحالی کرد.

آنچلوتی: بازیکنان فرصت‌طلبی داریمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از تریبال فوتبال، رئال مادرید موفق شد با نتیجه 4 بر یک از سد رئال سوسیه‌داد گذشته و جایگاه خود در صدر جدول رده‌بندی لالیگا را تثبیت کند، این پیروزی در حالی بدست آمد که کریستیانو رونالدو مهاجم گلزن رئال مادرید به دلیل محرومیت در بازی حضور نداشت.

کریم بنزما، در این بازی 2 گل، سرخیو راموس و خامس رودریگز هر کدام یک گل برای رئال مادرید به ثمر رساندند، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در پایان بازی گفت: ما بازی را خوب شروع نکردیم، مثل دیدارهای کوردوبا و اتلتیکو مادرید باید بر روی این نقطه ضعف که شروع خوبی نداریم بیشتر کار کنیم.

آنچلوتی در ادامه افزود: بازیکنان خوب دفاع کردند و به درستی بر روی بازیکنان حریف فشار آوردند، از نحوه بازی رئال در نیمه دوم رضایت بیشتری داشتم و معتقدم بازیکنان در هر بازی پیشرفت خوبی از خود به نمایش می‌گذارند.

** بازیکنان فرصت‌طلبی داریم

آنچلوتی همچنین گفت: بازیکنان با کیفیت و فرصت‌طلبی در اختیار داریم که شوت‌های زیادی به دروازه حریف ارسال کردند، گلی که بنزما به ثمر رساند نشان دهنده کیفیت بالای این بازی است، او مهاجمی نیست که در محوطه جریمه منتظر توپ بماند، قدر تمام لحظه‌ها را می‌داند و به خوبی از فرصت‌ها استفاده می‌کند، هر چند گرت بیل در این دیدار گلزنی نکرد اما نمی‌توان همیشه از او طلب گل کرد، بیل یک پاس گل استثنایی به بنزما داد و برای تیم کاملاً مفید واقع شد.

لوکاس سیلوا هم در این بازی حضور نداشت زیرا فقط یک هفته است که به جمع بازیکنان برگشته و باید بیشتر تلاش کند.

** مویس: بازیکنان سوسیه‌داد شجاع هستند

دیوید مویس، سرمربی رئال سوسیه‌داد با وجود شکست سنگین مقابل رئال مادرید از شاگردانش حمایت کرده و گفت: بازیکنان با شجاعت مقابل رئال به میدان رفتند، بازی را خوب شروع کردیم و تفاوت آشکاری میان دو تیم را به نمایش گذاشتیم.
ما هر آنچه در توان داشتیم مقابل رئال مادرید به اجرا گذاشتیم هر چند از نحوه دفاع راضی نبودم و معقتدم توانایی دفاع بهتر از این را داشتیم.

مویس در ادامه افزود: امروز شاهد بازی زیبایی از بهترین تیم باشگاهی حال حاضر جهان بودیم، تجربه حضور در ورزشگاه برنابئو برایم خارق‌العاده بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: رئال ، آنچلوتی ، پایان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.