مویس: رویکردم در سوسیه داد کاملا متفاوت با یونایتد است

دیوید مویس سر مربی باشگاه رئال سوسیه داد بر این باور است که در برابر منچستر یونایتد رویکردی کاملا متفاوت با باشگاه منچستر یونایتد داشته است.

مویس: رویکردم در سوسیه داد  کاملا متفاوت با یونایتد استبه گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ دیوید مویس سه مربی فعلی باشگاه رئال سوسیه داد که فصل پیش پس از بازنشستگی سر‌الکس فرگوسن سکان هدایت یونایتد را به توصیه سرآلکس فرگوسن به عهده گرفت وارد مرحله جدیدی پس از سابقه 8 سال مربیگری در اورتون شد، اما مرحله جدید زندگی اوبرای وی خوش یمن نبود و وی نتوانست در این تیم به توفیقی دست یابد تا جائیکه پس از 9 همکاری با شیاطین سرخ از این باشگاه اخراج شد.
 
اما در فصل جدید لالیگا این تیم رئال سوسیه داد بود که سکان هدایت تیمش را به دست مویس اسکاتلندی و هم میهن سرآلکس فرگوسن داد، خود مویس نیز بر این باور است هرچند در یونایتد تجربه تلخی را پشت سر گذاشته اما در تیم رئال سوسیه داد با رویکردی متفاوت ظاهر خواهد شد.
 
وی در این خصوص گفت: من فکر می‌کنم و به این اعتقاد دارم که فردکاملا مناسبی برای این شغل هستم، اما اگر شما فرصت و زمان کافی نداشته باشید با دشواری‌های زیادی مواجه می‌شوید.
 
اینکه بخواهیم جای خالی سرآلکس‌فرگوسن را پر کنیم اصلا آسان نیست، اگر به گذشته نگاه کنیم همگان به این مسئله واقف خواهند بود که من در حال باز‌سازی خود هستم و شغلم و کارم را دوباره ترمیم می‌کنم.
 
اما به هر حال این کار و مربی‌گری مستلزم سپری کردن زمان است و چیزی نیست که فورا جواب دهد به من بعد با یونایتد 6 سال قرار داد داشتم و قراردادم هم منجر به 9 ماه نمی‌شود.
 
اگر قرارداد 9 ماهه داشتم ممکن است همه چیز قدری متفاوت باشد من قرارداد 6 ساله داشتم و این به معنی ‌آن است که اصولا دست تغییرات فوری در این تیم نمی‌زنم و نمی‌خواستم چیزی که سالها سر‌آلکس ‌فرگوسن‌ برای آن تلاش کرده بود را تغییر دهم.

انتهای پیام/

برچسب ها: سوسیه داد ، یونایتد ، رئال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار