قلعه نویی:

به برخی صحبت ها اهمیتی نمی دهم/ آندو را حلال می‌کنم

سرمربی استقلال می گوید به حواشی ایجاد شده در کنارش توجهی ندارد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش و سپاهان گفت: شرایط ما با تیم‌هایی که امروز و فردا به میدان می‌روند، متفاوت است. ما در این مدت تعطیلی 5 بازیکن در تیم ملی و یک بازیکن در تیم امید داشتیم و تمرینات‌مان با نفرات کامل برگزار نشد، ضمن اینکه چند بازیکن مصدوم هم در تیم ما وجود داشتند. سپاهان تیم بزرگی است که من 2 سال در این باشگاه مسئولیت داشتم. آنها کادر مدیریتی، بازیکن و مجموعه فنی خوبی دارند، هر چند استقلال هم با آمدن عنایتی و طالب‌لو انگیزه‌اش بیشتر شد و به نوعی انگیزه تیمی ما خیلی بالاتر از نیم فصل اول است.

او افزود: در صدد بودیم که در تعطیلات نقاط ضعف خود را برطرف کنیم که تا حدودی موفق شدیم. در خط هافبک 2 گزینه داشتیم که مسلمان را نتوانستیم جذب کنیم و یک بازیکن نیز مصدوم شد. من به این تیم خوش‌بین هستم و با آمدن ملی‌پوشان شور و انگیزه خاصی به تیم وارد شده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره فسخ قرارداد هلمکه و اینکه دروازه‌بان برزیلی این تیم بدون یک دقیقه بازی از استقلال جدا شد، خاطر نشان کرد: هلمکه که مصدوم شد اما واقعا بازیکن خوبی بود البته گلر ما هم رزرو بود اما مگر کاسیاس در تیمش در همه دیدارها بازی نمی‌کند؟ همین حالا در همین بازی‌ها تیم‌های لیگی هستند که تنها از یک دروازه‌بان استفاده می‌کنند، مگر قرار است هر کسی که به تیم اضافه می‌شود بازی کند؟ همیشه یک دروازه‌بان اول است و یکی دو دروازه‌بان دیگر می‌آیند تا اگر مصدوم شد رزرو داشته باشند تا در شرایط خاص از بازیکنان ذخیره استفاده شود اما یک روز مورینیو در رئال مادرید از 2 دروازه‌بان استفاده می‌کرد و یک روز هم آنچلوتی از کاسیاس.

وی ادامه داد: اینکه ما بازیکنی را آوردیم اما از او استفاده نکردیم حرف کارشناسی شده‌ای نیست و قطعا اگر نیاز باشد از بازیکنان استفاده می‌کنیم البته با آمدن وحید طالب‌لو و بازگشتش به خانواده بزرگ استقلال یک نفر به تیم دروازه‌بانی ما اضافه شد و خوشحالم که این برگشت در زمان سرمربیگری من اتفاق افتاد همان‌طور که خیلی از خداحافظی‌ها در دوره مربیگری من اتفاق افتاد و خوشحالم که طالب‌لو به خانواده بزرگ استقلال برگشت که خانواده خودش است.

قلعه نویی در ادامه این نشست با خواندن متن پیامک تیموریان به خودش که در آن نوشته شده بود: امیر خان شرمنده که نتوانستم تا آخر در کنار شما باشم. ممنون از زحماتی که برای شخص خودم و تیم کشیدید. شرمنده شما شدم. گفت: این متنی بود که تیموریان روزی که خواسته به قطر برود برای ما فرستاده است، آیا من او را حلال کنم یا نکنم؟ روزی بعضی از آقایان که البته منظورم تیموریان نیست، نزد من در مقابل خانه‌ام آمدند و حرف‌هایی زدند و گفتند که ما با شما مشکلی نداریم اما نمی‌دانم یک روز چرا مرد می‌شوم و یک روز نامرد.

سرمربی استقلال اضافه کرد: البته من به این پیامک و صحبت‌ها اهمیتی نمی‌دهم و پشیزی برایم ارزش ندارد ولی در پایان باید بگویم تیموریان را حلال کردم.

*  در ابتدای این نشست خبری محمد نوری‌فر مدیر رسانه‌ای استقلال گفت: فضای فعلی فوتبال ایران مسلما به فوتبال ما ضربه می‌زند. باشگاه استقلال پیش از جام ملت‌های آسیا به صورت رسمی و شبکه‌های اجتماعی حمایت خود را از تیم ملی و سرمربی آن اعلام کرد. باید شرایط فوتبال ما به گونه‌ای شود که بتوانیم به هم کمک کنیم و بین صفر و 100، حد وسط هم در نظر بگیریم و بتوانیم ایرادات و انتقادات را مطرح کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار