رونالدو برترین فوتبالیست لیگ برتر انگلیس شد!

نظر سنجی صورت گرفته در انگلیس نشان داد هواداران فوتبال این کشور، کریس رونالدو را برترین فوتبالیست لیگ برتر جزیره می‌دانند.

رونالدو برترین فوتبالیست لیگ برتر انگلیس شد!به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از روتیرز، کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی رئال مادرید فقط 6 سال در لیگ برتر انگلیس حضور داشت اما از سوی هواداران فوتبال این کشور به عنوان برترین فوتبالیست تاریخ لیگ فوتبال جزیره انتخاب شد.

کریس رونالدو امروز پنجشنبه سی امین سالگرد تولد خود را جشن می‌گیرد و با خبر خوشحال کننده انتخاب به عنوان برترین فوتبالیست لیگ برتر مواجه شد. این نظر سنجی به سفارش اتحادیه خبرگزاری‌های ورزشی در انگلیس انجام شد و پس از کریس رونالدو، تیری آنری و رایان گیگز در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

این گزارش حاکیست،‌ سر الکس فرگوسن در سال 2003 و زمانیکه رونالدو 18 سال سن داشت او را به اولدترافورد آورد اما در سال 2009 ستاره پرتغالی راهی رئال مادرید شد.

زمانیکه رونالدو در یونایتد حضور داشت به 3 قهرمانی در لیگ برتر، یک لیگ قهرمانان و یک جام حذفی دست یافت او همچنین دارای 3 عنوان برترین فوتبالیست سال از نگاه فیفا هم می‌باشد.

انتقال کهکشانی 80 میلیون پوندی رونالدو به رئال برای هر 2 طرف یک معامله پر سود بود او در لالیگا به عناوین افتخار متعددی رسید رونالدو گل‌های زیادی به ثمر رساند و رقابت بسیار نزدیکی با لیونل مسی ستاره تیم بارسلونا دارد.

رونالدو 292 مرتبه با پیراهن منچستر یونایتد به میدان رفت و 118 گل به ثمر رساند به او لقب "جورج بست" جدید انگلیس را داده بودند.

رای گیری انتخاب برترین فوتبالیست تاریخ لیگ برتر انگلیس در 2 بخش جداگانه رای دهندگان مرد و رای دهندگان زن انجام شد که رونالدو در هر 2 بخش عنوان نخست را به خود اختصاص داد.

نتیجه کلی رای گیری به شرح زیر است:

1-    رونالدو :177رای
2-    آنری: 133 رای
3-    گیگز: 95 رای
4-    شیرر: 92 رای
5-    کانتونا: 89 رای
6-    جراردک 77رای
7-    برگکمپ: 40رای
8-    زولا: 24 رای
9-    کین: 14 رای
10-    ویرا: 6 رای

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار