خوشحالی رئیس لالیگا از عذرخواهی رونالدو

ماجرای معذرت خواهی کریس رونالدو از بازیکن تیم کوردوبا به قدری عجیب بود که خاویر بتاس رئیس لالیگا خوشحالی خود از این جریان را ابراز داشت.

خوشحالی رئیس لالیگا از عذرخواهی رونالدوبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از تری بال فوتبال، در جریان بازی ابتدای هفته رئال مادرید مقابل کوردوبا، کریس رونالدو مهاجم پرتغالی خطایی عمد بر روی بازیکن حریف مرتکب شده و با کارت قرمز داور مواجه شد.

رونالدو در ادامه از حرکت خشونت آمیز خود معذرت خواهی کرد اما هنوز مشخص نیست آیا جریمه‌ای بیشتر از یک جلسه محرومیت در انتظار گلزن رئال مادرید است یا نه.

خاوی بتاس رئیس لیگ فوتبال اسپانیا – لالیگا- گفت: این در حوزه اختیارات من نیست که راجع به محرومیت رونالدو اظهارنظر کنم.
باید این کار را به کمیته انضباطی لالیگا واگذار کنیم. اما نکته قابل تامل برای من معذرت خواهی کریس رونالدو بابت حرکت غیر ورزشی‌اش است.

بروز رفتارهای خشن و غیر ورزشی در لالیگا نکوهش می‌شود و هیچ یک از ما انتظار دیدن چنین صحنه‌هایی از جانب بازیکنان بزرگ و ستاره را نداریم اما مهم این است که رونالدو متوجه اشتباه خود شده و معذرت خواهی کرد این کار برایم ارزشمند بود.

لازم به ذکر است، تیم رئال مادرید پس از انجام 19 بازی و کسب 48 امتیاز در صدر جدول رده بندی لالیگا قرار دارد.

** خامس : رقابتی با فالکائو ندارم

خامس رودریگز هافبک تیم رئال مادرید اطمینان داد برای تصاحب بازو بند کاپیتانی تیم ملی کلمبیا هیچ رقابتی با رادامل فالکائو ندارد.

رادامل فالکائو بازیکن قرضی منچستر یونایتد هم اکنون کاپیتان تیم ملی کلمبیا است. هر چند فالکائو به دلیل مصدومیت های مکرر نتوانست عملکرد خوبی در رقابت‌های این فصل لیگ برتر انگلیس از خود بر جای بگذارد اما طبق تشخیص سرمربی تیم ملی کلمبیا همچنان کاپیتان این تیم است.

خامس رودریگز با اشاره به همین موضوع گفت: هیچ رقابتی میان من و فالکائو بر سر تصاحب بازوبند کاپیتانی وجود ندارد کاپیتان ما در تیم ملی کلمبیا‌ را دامل است و این موضوع نیازی به بحث ندارد مهم نیست نام چه کسی به عنوان کاپیتان تیم ملی معرفی شود، مهم آن است که فرد انتخاب شده شایستگی‌ بستن بازوبند‌ کاپیتانی و رهبری تیم را داشته باشد که رادامل چنین ویژگی‌هایی است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، بازی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار