خامس رودریگز دچار شکستگی پا شد

در جریان پیروزی 2 بر یک رئال مادرید مقابل سویا خامس رودریگز از ناحیه پا دچار شکستگی استخوان شده و حداقل 2 ماه از میادین ورزشی دور خواهد بود.

خامس رودریگز دچار شکستگی پا شدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، پیروزی دشوار رئال مادرید مقابل سویا هر چند توانست فاصله این تیم با بارسلونا در جدول رده بندی رقابت‌های لالیگا را به 4 امتیاز برساند اما موجب از دست دادن 2 بازیکن کلیدی رئال برای مدت طولانی شد.

خامس رودریگز مهاجم کلمبیایی و سرخیو راموس مدافع اسپانیایی رئال مادرید هر کدام دچار مصدومیت‌های بلند مدت شدند خامس از ناحیه استخوان پا با شکستگی روبرو شده و بلافاصله مورد عمل جراحی قرار گرفت.

پیش بینی می‌شود وی حداقل 2 ماه مجبور به استراحت باشد. همچنین سرخیو راموس هم از ناحیه همسترینگ با آسیب دیدگی جدی مواجه شد و تا 3 هفته آینده دور از میادین ورزشی خواهد بود البته مشکلات رئال مادرید به همین جا ختم نمی‌شود زیرا مارسلو دیگر بازیکن رئال هم یک کارت زرد بی مورد گرفت و به دلیل دریافت پنجمین کارت زرد از حضور در بازی بعدی محروم خواهد بود.

این در حالیست که تیم‌های رئال مادرید و اتلتیکو مادرید شنبه آینده باید دربی شهر مادرید را برگزار کنند و رئال با مصدومیت و یا محرومیت تعداد زیادی از بازیکنان مواجه است.

*آنچلوتی: گلایه‌ای ندارم

سرمربی رئال مادرید در واکنش به خطاهای صورت گرفته بر روی بازیکنانش که موجب مصدومیت شدید 2 بازیکن کلیدی تیم شد گفت: گلایه‌ای ندارم، بازی فوتبال همین است می‌دانم بدون حضور راموس و خامس کار سختی در ادامه رقابت‌های لالیگا پیش رو داریم اما بازیکنان دیگر از جمله ناچو با عملکرد خوبشان من را کاملا امیدوار کرده‌اند در مورد کارت زرد مارسلو حتما اقدامی انجام خواهیم داد زیرا معتقدم او اصلا خطایی مرتکب نشد و مستحق دریافت این کارت نبود.

آنچلوتی در ادامه افزود: دفاع ما در بازی دربی تحت فشار قرار می‌گیرد اما باز هم نگرانی بابت آن ندارم ناچو و واران 2 جوان تیم ما در بازی مقابل اتلتیکو هستند که به هر 2 اطمینان کامل دارم.

وی در مورد پیروزی مقابل سویا گفت: بازی دشواری بود و تا ثانیه آخر برای حفظ نتیجه جنگیدیم شایسته تصاحب هر 3 امتیاز بازی بودیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار