خواجه‌وند:

نحوه بازی تیم ما نسبت به بازی‌های گذشته بهتر شده است/گزارشی از تخلف تادئو هنوز‌ دریافت نکردیم

سخنگوی باشگاه پرسپولیس‌ در خصوص باخت تیم مقابل ذوب آهن گفت: نحوه بازی‌تیم ما نسبت به بازی‌های گذشته بهتر شده است اما بازیکنان نتوانستند از موقعیت استفاده کنند و نتیجه بازی را واگذار کردند.

نحوه بازی تیم ما نسبت به بازی‌های گذشته بهتر شده است/گزارشی از تخلف تادئو هنوز‌ دریافت نکردیممهدی خواجه وند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال بازی اول بعد ازتعطیلات‌ بود و بازیکنان در دوران بدنسای ‌قرار داشتند و نتوانستند گل خورده را جبران کنند.
 
وی درباره اعتراض تادئو نسبت به تعویضش بیان کرد: سرپرست و کادر فنی هنوز گزارشی ارائه نکردند گزارشی به دستمان برسد بررسی می‌کنیم به نظر می‌رسد که تادو متوجه تعویضش نشده بود و گرنه زودتر از  زمین مسابقه خارج می‌شد.
 
وی درباره وضعیت جذب بازیکن‌ ازبکی تصریح کرد: ما باید یک بازیکن‌ آسیایی جذب کنیم بر اساس اولویت‌بندی، بازیکنان مد نظر کادر فنی به ایران می‌آیند تا بعد از تست دادن و تائید کادر فنی نسبت به جذبشان‌ اقدام می‌کنیم.
 
خواجه‌وند درباره اینکه‌ ذوبی‌ها برای حق رشد‌ صادقیان 120میلیون تومان درخواست‌ کردند تصریح کرد: با توجه به سیستم‌ پرداختی مبلغ حق رشد صادقیان مدیریت می‌شود.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم تیم‌ ما در بازی‌های بعد نتایج‌ ضعیفش‌ را جبران کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار