خواجه وند: بازیکن دورگه استرالیایی مدنظر کادر فنی است

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت بازیکن ازبکی گفت: ژورائف منتفی شد در حال حاضر یک بازیکن استرالیایی مدنظر کادر فنی است.

خواجه وند: بازیکن دورگه استرالیایی مدنظر کادر فنی استمهدی خواجه وند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: یک بازیکن دورگه استرالیایی مدنظر کادر فنی است که اگر با این بازیکن به توافق برسیم برای دادن تست فنی و پزشکی وارد ایران می‌شود.

خواجه وند در ادامه عنوان کرد: بازیکنان مختلفی به ما پیشنهاد می‌شوند که براساس اولویت به باشگاه دعوت می‌شوند تا مذاکرات با آنها صورت بگیرد بر این اساس بازیکن استرالیایی هم یکی از گزینه های مدنظر ما است.

وی درباره بقای درخشان درتیم پرسپولیس تصریح کرد: بحث ماندگاری یا بقای درخشان مطرح نبود درخشان سرمربی ما است و با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و بحث برکناری درخشان در جلسه کمیته فنی مطرح نبود.

وی درباره احتمال برکناری درخشان بعد از بازی با پدیده عنوان کرد: ما درباره زمان حال صحبت می‌کنیم و بازی با پدیده روز جمعه است و احتمال هر اتفاقی بعد از بازی با پدیده وجود دارد به هر حال درخشان مورد حمایت باشگاه است و قصد برکناری این مربی را نداریم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا گفت: مدیر باشگاه تمام تلاشش را می‌کند تا تیم در لیگ قهرمانان آسیا با شرایط بهتری شرکت کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که در بازی‌های لیگ قهرمانان با شرایط بهتر شرکت کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار