«ریما رامین‌فر» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بازیگر با تئاتر، به روز می‌شود/ «مرگ ماهی» فضا و اتمسفری متفاوت دارد

بازیگر فیلم سینمایی «مرگ ماهی» گفت: شکل روایت این اثر متفاوت است و فیلم، فیلم قضا و اتمسفر به حساب می‌آید و امیدوارم که مخاطب با این فضا همراه شود.

ریما رامین‌فر بازیگر فیلم "مرگ ماهی" در گفتگو  با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص نقش خودش در فیلم گفت: ترجیح می‌دهم درباره شخصیت و نقش خودم حرفی نزنم چون فیلم ترکیبی از همکاری آدم‌های مختلف است و من نمی‌توانم بگویم که به طور ویژه تاثیرگذار بوده‌ام، چون همه با هم قصه را ساختیم.

وی افزود: "مرگ ماهی"داستان خانواده است که من عروس بزرگ آن هستم و همسر من در فیلم بابک کریمی است که از همبازی بودن با او و دیگر بازیگران این فیلم لذت بردم.

رامین‌فر در جواب اینکه "مرگ ماهی" تا چه اندازه در جشنواره امسال مورد توجه قرار خواهد گرفت، گفت: شکل روایت "مرگ ماهی" متفاوت است و فیلم، فیلم فضا و اتمسفر به حساب می‌آید و امیدوارم که مخاطب با این فضا و اتمسفر همراه شود.

این بازیگر در جواب پرسشی راجع به ماندگاری آن دسته هنرپیشه‌هایی که از تئاتر آمده اند، گفت: تئاتر هنری است که در آن به بازیگر بسیار پرداخته می‌شود، پس مثل یک اردوی خیلی طولانی که شما همواره خودتان را به روز نگه می‌دارید تئاتر نیز این گونه است و شما خودتان را هر روز پردازش می‌کنید و برای همین است که فرد در بازیگری می‌ماند و نهادیه می‌شود و اگر به رسانه دیگری مثل سینما و تلویزیون بیاید معمولا موفق است.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار