همایون ارشادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

بی احترامی بازیگران به هم در مطبوعات جهان دیده نمی‌شود

همایون ارشادی گفت: بی احترامی بازیگران به هم در مطبوعات جهان دیده نمی‌شود و هر مقدار با هم مسئله داشته باشند به مطبوعات کشیده نمی‌شود.

همایون ارشادی بازیگر فیلم "‌ماهی سیاه کوچولو"‌در مورد نقش خود در این فیلم در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت:‌ نقش یک افسر را ایفا می‌کنم که قبل از انقلاب در ارتش بوده و در پی آن، اتفاقاتی در سال 60 برای او رخ می‌دهد.

وی در خصوص داستان اثر عنوان کرد: توضیحی برای خلاصه داستان ندارم چون نمی‌توان خلاصه داستان برخی فیلم‌ها را گفت زیرا به آن صورت داستانی نیستند و این فیلم در نوع خودش چیزهایی دارد که هم مستند و هم داستان گو است.

ارشادی در خصوص بازی در نقش‌های افراد ارتشی اظهار داشت: سرهنگی که در "ماهی سیاه کوچولو" می‌بینید با سرهنگی که در "چک" و "ثریا"‌ است فرق می‌کند و این 3 نقش ربطی به هم ندارند و فقط نقش و جایگاه هرکدام در فیلم‌ها با هم فرق می‌کند. 
 
این بازیگر گفت: دغدغه من این است که در سینما بیشتر به هم احترام بگذارند و احترام بزرگترها و پیشکسوتها را نگه‌ دارند.

ارشادی خاطر نشان کرد:‌ بی احترامی بازیگران به هم در مطبوعات جهان دیده نمی‌شود و هر مقدار با هم مسئله داشته باشند به مطبوعات کشیده نمی‌شود چون سینما یک خانواده است و باید افراد این خانواده به هم احترام بگذارند و مشکلات را بین خودشان حل و فصل کنند.


انتهای پیام/رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار