پردیس احمدیه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بازی در «تگرگ و آفتاب» تجربه خوبی بود / آرزو دارم عدالت در جشنواره فجر رعایت شود

بازیگر فیلم سینمایی «تگرگ و آفتاب» گفت: آرزو دارم در جشنواره فیلم فجر عدالت رعایت شود و فیلم‌های که حقشان است و برایشان زحمت کشیده شده، دیده شوند.

"پردیس احمدیه" بازیگر فیلم سینمایی «تگرگ و آفتاب» در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: کار در فیلم آقای کریمی تجربه خوبی بود، وی بسیار خوش اخلاق و با حوصله است و یک رابطه رفاقت گونه با اعضای گروه برقرار می‌کند و از اینکه در این فیلم بازی کردم خیلی خوشحال هستم.
 
وی بیان کرد: این فیلم، تجربه جدیدی برایم بود چون نقشی را که بازی کردم خیلی از من فاصله داشت و هم به لحاظ سال، زمان و هم ایفای نقش در یک خانواده سنتی از من خیلی دور بود. در ضمن، زمان فیلم هم متعلق به دهه 60 بود که همین کار من را در ایفای این نقش سنگین‌تر از نقشهای قبلی‌ام می‌کرد.

کریمی با به اشاره به نقش آفرینی در فیلم‌های «کلاس هنرپیشگی» و «خانه دختر» گفت: در این فیلم‌ها نقشم مکمل بود، اما آن‌ها هم نقش‌های مکمل سنتی بودند و بار فیلم بر دوش من بود.

این بازیگر در خصوص جشنواره فیلم فجر گفت: آرزو دارم در جشنواره فیلم فجر عدالت رعایت شود و فیلم‌های که حقشان است و برایشان زحمت کشیده شده، دیده شوند و اتفاقات خوبی برای همه بیفتد.


انتهای پیام/رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار