«نازنین فراهانی» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اعتماد زیادی به فیلم اولی‌ها دارم

بازیگر فیلم «موقت» گفت: کارگردان‌های فیلم اولی ایده‌های نو و انگیزه بالایی دارند و به این علت کار با آنها برای من جذاب است.

"نازنین فراهانی" بازیگر فیلم " موقت" در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران راجع به نقشش در این فیلم گفت: نقش خواهر بزرگتر یک خانواده را ایفا می‌کنم که مسئولیت سنگینی بر عهده دارد و این نقش با نقشهایی که تا الان بازی کرده‌ام متفاوت است ولی در خصوص فضای فیلم اظهار داشت: فیلم یک فضای واقع گرایانه‌ دارد و مقداری با آن رئالیستی که همیشه در ذهن تماشاچی است فرق می‌کند که به خاطر همین در ابتدا بازی در این فضا برای بازیگر‌ها سخت بود.
 
وی افزود:‌ فضای فیلم یک نوع بازی خاص می‌خواهد که تصنعی نباشد و در عین حال شبیه به رئالیسمی هم نباشد که تا به  حال در فیلم‌های دیگر دیده شده است.

فراهانی ادامه داد: از سه سال پیش با نقش آشنایی داشته و آن را خوانده بودم و چون قصه تا حدی ما به ازای بیرونی داشت و از تجربه‌های نویسنده بود با آن ارتباط برقرار کردم.

این هنرپیشه در مورد اعتماد به "امیر عزیزی" به عنوان یک کارگردان فیلم اولی گفت: اعتماد زیادی به کارگردان‌های فیلم اولی دارم و قبل از " امیر عزیزی" با برخی از آنها کار کرده‌ام.

وی افزود: به خاطر اینکه آنها زیاد فیلم می‌بینند، به روز هستند و ایده‌های نو و انگیزه بالایی دارند. کار با آنها برای من جذاب است.

فراهانی در خصوص موفقیت این اثر در جشنواره فجر خاطر نشان کرد: گفته‌های من در حد حدسیات است ولی به نظرم فیلمبرداری و کارگردانی اثر حرف بیشتری برای گفتن دارند. البته کسانی که بازیها را دیده‌اند از بازی‌ها هم تعریف کردند.

وی با اشاره به هم بازی شدن با " پگاه آهنگرانی" و " نگارجواهریان " گفت: این دو نفر بازیگران حرفه‌ای و همراهی هستند که بازی با آنها روان و راحت است.

این بازیگر در پایان خاطر نشان کرد: فیلم اگر خوب باشد مخاطب با آن ارتباط برقرار می‌کند و امیدوارم در " موقت " هم این اتفاق بیفتد مضاف بر اینکه جذب مخاطب به پخش فیلم، نوع نمایش، تبلیغات و ... نیز بستگی دارد.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار