گواری:مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال قبل از پایان سال برگزار میشود/ انتطار معجزه از تیم ملی نداریم

سرپرست فدراسیون هندبال گفت: تیم ملی ایران نمایش قابل قبولی در رقابت های جهانی داشته است. انتظار معجزه از این تیم را نداریم.

احمد گواری سرپرست فدراسیون هندبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: من در دیدارهای اول و دوم تیم ملی ایران در رقابت های جهانی هندبال از نزدیک شاهد بازی های تیم ملی بودم. ملی پوشان در برابر بوسنی بازی خوبی به نمایش گذاشتند و حتی میتوانستند پیروز میدان باشند. بازیکنان در مصاف با تیم مقدونیه همگان را با بازی خوبشان شگفت زده کردند.

وی در ادامه افزود: در دیدار مقابل کرواسی یکی از تیم های قدرتمند دنیا انتظار شکست با این اختلاف را نداشتیم. اما کرواسی تیمیست که حتی امید به قهرمانی دارد. اگر تیم ملی از گروه خود صعود نکند چیزی از ارزش های این تیم کم نمی شود.امیدواریم که در دیدار های بعد مقابل اتریش و تونس بازی در خور توجهی به نمایش بگذارند.بعضی بازیکنان حتی در این دیدارها میتوانند پدیده باشند.

گواری تصریح کرد: تیم ملی در اولین حضورش برای حضورهای بهتر در دوره های بعدی خیز بلندی برداشت. امیدواریم بعد از برگزاری مجمع انتخاباتی و مشخص شدن ریاست فدراسیون شرایط خوبی فراهم شود تا رشته ی هندبال که پتانسیل خوبی هم در کشور دارد به خوبی شکوفا شود.

سرپرست فدراسیون هندبال در پایان اظهار داشت: تاریخ دقیق برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال مشخص نشده اما حتما بعد از رقابت هاب جهانی و قبل از پایان سال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار