قرارداد همکاری فدراسیون های هندبال ایران و ایتالیا امضا شد

در پی حضور تیم ملی کشورمان در اردوی آماده سازی ایتالیا قرارداد همکاری بین فدراسیون های هندبال دو کشور امضا شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در پی حضور تیم ملی کشورمان در اردوی آماده سازی ایتالیا قرارداد همکاری بین فدراسیون های هندبال دو کشور امضا شد.
 
احمد گواری سرپرست فدراسیون هندبال که در جریان اردوی آماده سازی تیم هندبال کشورمان به ایتالیا سفر کرده بود بعد از دیدار با همتای ایتالیلیی خود با وی قرار داد همکاری امضا کرد.
 
بر این اساس فدراسيون هندبال ايتاليا و فدراسیون  هندبال جمهوری اسلامی ايران  بر اساس توافقنامه امضا شده ، موافقت کردند که در جهت تقويت ارتباطات ورزشی بين دو کشور و توسعه هندبال در زمينه های زير  با يکديگری همکاری نمايند
 
بخش ارتباطات

 
    تبادل تجربيات حاصل از برگزاری مسابقات بين دو فدراسيون
 
    پشتيبانی متقابل و استفاده از ارتباطات قوی دو فدراسيون با فدراسيون بين المللی هندبال , فدراسيون هندبال آسيا و فدراسيون هندبال اروپا برای نيل به موفقيت های بيشتر و حفظ منافع هر دو فدراسيون در تمام جنبه ها از قبيل برگزاری کنگره ها و رويدادهای بين المللی
 
بخش ورزشی:

 
- برگزاری اردوهای ورزشی , ديدار تيمهای ملی , تيم های باشگاهی (زنان و مردان – نوجوانان – جوانان و بزرگسالان) و هندبال ساحلی مردان با يکديگر.
 
- تبادل داوران هندبال , بدنسازان و متخصصين فنی بين دو کشور.
 
آموزش:

 
    ارائه خدمات آموزشی از طريق تبادل متخصصين هر دو کشور که در سطح قاره ای و بين المللی برای برگزاری دوره های داوران , بدنسازان و متخصصين فنی در دو بخش سالنی و ساحلی فعال هستند.
 
اين قرار داد تا پايان بازيهای المپيک ريو 2016 معتبر می باشد و در صورت موافقت دو فدراسيون هندبال ايران و ايتاليا قابل تمديد می باشد .
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: هندبال ، ایتالیا ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار