سردار آسودی:

سه هزار نفر از پاسداران اهل قلم شناسایی و ساماندهی شده‌اند

معاون فرهنگی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گفت: پاسداران اهل قلم در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی با همه امکانات و وجودشان در این عرصه که نیاز انقلاب اسلامی است، باید به دشمن هجمه کرده و با او مقابله کنند.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سرتیپ دوم پاسدار "محمدعلی آسودی" معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه در آیین اختتامیه دهمین دوره انتخاب کتاب سال سپاه که در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد، اظهار داشت: پاسداران اهل قلم با توجه به هجمه‌ای که اکنون متوجه انقلاب اسلامی ایران است، با فتنه‌گران داخلی و خارجی که به دنبال انحراف این انقلاب هستند با استفاده از قلم و فکرشان مقابله کنند.

وی درباره دهمین دوره انتخاب کتاب سال سپاه گفت: تاکنون سه هزار نفر از پاسداران اهل قلم شناسایی و ساماندهی شده‌اند؛ به نحوی که در این دوره از آیین انتخاب کتاب سال سپاه ۳۰۲ نفر از پاسداران اهل قلم در هشت گروه آثار خود را ارسال کردند که از بین آثار آن‌ها تعداد ۴۴۵ عنوان ارسال شد.  
 
سردار آسودی ادامه داد: از مجموع ۴۴۵ عنوان کتاب ارسالی به دبیرخانه دهمین دوره کتاب سال سپاه ۴۳۶ عنوان تألیفی و ۹ عنوان ترجمه‌ای است.  
 
معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه در دهمین دوره انتخاب کتاب سال سپاه، دانشگاه‌های افسری و جامع امام حسین (ع) بقیة‌الله (عج) و پژوهشگاه امام صادق (ع) مشارکت داشتند، خاطر نشان کرد: دانشگاه امام حسین (ع) بیشترین آثار این دوره از انتخاب کتاب سال سپاه را داوری کرده و بعد از آن دانشگاه علوم پزشکی بقیة‌الله با داوری کتاب‌های پزشکی و پژوهشگاه امام صادق (ع) با بررسی کتاب‌های فرهنگی و اعتقادی، دبیرخانه انتخاب کتاب سال سپاه را یاری کردند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار