سردار آسودی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مردم کرانه باختری به این نتیجه رسیدند که باید دفاع کنند/ مقاومت در کرانه باختری و قدس جا افتاده است

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: مردم کرانه باختری به این نتیجه رسیدند که باید از خود دفاع کنند و اگر این عمل رخ ندهد، وضع بدتر می‌شود.

سردار محمد علی آسودی معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره اقدامات اخیر صهیونیست‌ها در قدس شریف و مقاومت فلسطینیان در منطقه کرانه باختری اظهار داشت: فرهنگ دفاع برای مردم فلسطین و به وی‍ژه در کرانه باختری و قدس شریف جا افتاده است و آن‌ها به این نتیجه رسیدند که باید دفاع کنند و اگر از خود دفاع نکنند وضع بدتر می‌شود و لذا بیدار شدند و مقابله و مقاومت در برابر صهیونیست‌ها به لحاظ کمی و کیفی افزایش یافته است.  
 
وی افزود: با اینکه صهیونیست‌ها در برابر فلسطینیان از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کنند و انواع سلاح‌ها و شکنجه‌ها را در برابر مردم مظلوم فلسطین به کار می‌برند اما همچنان مفاومت در برابر ظلم و ستم صهیونیست‌ها ادامه دارد.  
 
معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به مقاومت ارزشمند مردم مظلوم غزه در جنگ 51 روزه تصریح کرد: در این جنگ مرد، زن، پیر و جوان و کودک شهید شدند اما در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی کردند و در مصاحبه‌های خود همان‌طور که مشاهده شد، می‌گفتند ما حاضریم شهید شویم ولی دست از مقاومت برنمی‌داریم.  
 
وی در پایان با ابراز امیدواری به توسعه تفکر مقاومت به کرانه باختری خاطرنشان کرد: مسلمانان راهی جز دفاع در برابر استکبار ندارند و فرهنگ دفاع و مقاومت در کرانه باختری و قدس جا افتاده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار